جنبش تغییر: شهروندان، هزینه سیاست های اشتباه حکام اقلیم کردستان را می پردازند

سرویس عراق و اقلیم کردستان – جنبش تغییر در پیامی، حکام اقلیم کردستان را به در پیش گرفتن سیاست های اشتباه متهم و وضعیت بحرانی مردم را نتیجه این سیاست ها دانست.

به گزارش کردپرس، در پیام نوروزی جنبش تغییر که از احزاب اپوزیسیون اقلیم کردستان محسوب می شود، ضمن اشاره به این که نوروز امسال برای کردها سرشار از بحران و خطرهای جدی است، سیاست های داخلی حکام اقلیم کردستان را شکست خورده توصیف شده است.

در این پیام آمده است که به دلیل سیاست های شکست خورده حکام اقلیم کردستان، شهروندان در بدترین شرایط اقتصادی به سر می برند و با بیکاری و نبود حقوق ماهیانه دست به گریبان هستند.

جنبش تغییر تصریح کرده است که باید اقلیم کردستان حقوق همه کارمندان را بدون لحاظ پس انداز و به طور کامل از بودجه ای که دولت مرکزی عراق ارسال کرده است، پرداخت کند.

در پایان پیام نوروزی جنبش تغییر، از مطالبات و درخواست های کارمندان دولتی اقلیم کردستان که خواستار پرداخت حقوق ماهیانه به طور کامل از اربیل هستند، حمایت و پشتیبانی و تاکید شده است: لازم است درآمدهای داخلی و فروش نفت و توافق های میان اقلیم کردستان و دولت فدرال و دیگر توافقنامه های منعقد شده از سوی اربیل، آشکار شوند.

کد خبر 55916

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha