شهر چناره آماده پذیریای از میهمانان نوروزی است/ آتش نشانی شهر چناره فعال شد

سرویس کردستان _ شهرداری شهر چناره از امادگی تاین شهر برای پذیرایی از میهمانان نوروزی خبر داده و اظهار کرد : خوشبختانه آتش نشانی این شهر مورد بهره برداری قرار گرفت.

محمد روزرخ در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد : شهرداری چناره در راستای خدمات رسانی به مسافرین ایام عید نوروز به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته آماده خدمات رسانی بوده و از ارائه خدمات و هر کمکی دریغ نخواهد کرد.

روزرخ افزود : منطقه سرشیو مریوان یکی از مناطق گردشگری است که ضمن داشتن آب و هوای مطبوع بدلیل قرار گرفتن در مسیر مریوان به سقز و بانه از جمله مهمترین مکان های گردشگری این شهرستان نیز به شمار می آید.

وی عنوان کرد : با تلاش و پیگیری های لازمه از سوی شهرداری شهر چناره و با همکاری مسئولان ذیربط امروزه سازمان آتش نشانی که یکی از سازمان های بسیار مهم در امر ارائه خدمات به مردم است مورد بهره بذداری قرار گرفته است.

شهردار چناره اظهار کرد : شهرداری چناره از امروز به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمات رسانی به تمامی‌ مردم محترم بخش سرشیو بوده و در ضمن با دو دستگاه آمبولانس آماده هر گونه خدمات رسانی ۲۴ ساعته به مردم شهر چناره و مردم بخش سرشیو خواهد بود.

محمد روزرخ افزود : سروان درستکار و حوزه ی مقاومت بسیج شهدای سرشیو با شهرداری چناره همکاری های زیادی داشته و دارند و امید است که در این ایام تعطیلات نوروزی بتوان با همکاری این افراد و مردم فهیم بخش سرشیو مریوان بتوان به بهترین نحو ممکنه از میهمانان نوروزی استقابل لازمه به عمل آید.

روزرخ در پایان سخنان خود با اشاره به فعال بودن دو دستگاه آمبولانس به صورت شبانه روزی برای ارائه خدمات به مردم و میهمانان نوروزی در ایام تعطیلات اظهار کرد : متاسفانه پیشتر ارائه خدمات از سوی آتش نشان ها و حتی آمبولانس های موجود تنها در ایام کاری صورت می گرفت که هم اکنون به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات است.

کد خبر 55906

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha