رییس جمهوری وارد کرمانشاه شد/ روحانی: دیدار با مردم کرمانشاه همواره برای ما مغتنم است

سرویس کرمانشاه-حسن روحانی صبح امروز سه شنبه وارد کرمانشاه شد.

به گزارش کردپرس، حسن روحانی رییس جمهوری صبح روز سه شنبه 29 اسفند ماه به منظور بازدید از مناطق زلزله زده و افتتاح طرح راه آهن کرمانشاه وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه شد.

حسن روحانی در بدو ورد به کرمانشاه مورد اسقبال آیت الله مصطفی علما نمانیده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، نمایندگان استان در مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی قرار گرفت.

دکتر روحانی در بدو ورود به فرودگاه کرمانشاه و در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که آخرین سفر استانی ام در سال 96 به استان کرمانشاه است. البته پیش از این در آبان ماه و در روزهای اولیه وقوع زلزله که مردم دچار مشکلات و رنج ناشی از آن بودند به این استان سفر کردم.

رئیس جمهور اظهار داشت: این سفر از مناطق زلزله زده بازدید می‌کنیم و در جریان این بازدید، رسیدگی به امور مردم، بررسی اقدامات انجام شده و برنامه‌ریزی برای تکمیل آنها و سامان دادن به زندگی مردم مد نظر خواهد بود.

دکتر روحانی با بیان اینکه دیدار با مردم قهرمان‌پرور و مرزدار کرمانشاه همواره برای ما مغتنم است، گفت: امروز در شورای اداری استان، برنامه‌هایی که در راستای رشد و توسعه استان قرار است در سال‌های 97، 98 و 99 اجرا شوند، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس جمهور با اشاره به افتتاح راه‌آهن کرمانشاه افزود: راه‌آهن کرمانشاه آرزوی دیرینه و طولانی مدت برای مردم این استان بوده که امیدواریم با افتتاح آن، گامی خوب در راستای توسعه و آبادانی استان برداشته شود.

در این سفر تعدادی از وزرا و اعضای کابینه ازجمله امیری معاون پارلمانی رییس جمهوری، واعظی رییس دفتر ریاست جمهوری، حجت الاسلام علوی وزیر اطلاعات، سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، ربیعی وزیر رفاه، کار و تامین اجتماعی، بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ، صنعتی و ویژه اقتصادی، اکبری معاون وزیر وزیر جهاد کشاورزی، روحانی را در بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب همراهی می کنند.
شرکت در جلسه شورای اداری استان، دیدار با خانواده جانباختگان حادثه زلزله 21 آبان از دیگر برنامه های سفر یک روزه رئیس جمهوری به کرمانشاه است.
روحانی 23 آبان سال جاری 2 روز پس از وقوع زلزله 7.3 دهم ریشتری غرب کشور برای اطلاع از روند امداد رسانی در مناطق زلزله زده به شهرستان سرپل ذهاب سفر کرده بود.

کد خبر 55877

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha