دفتر خدمات الکترونیک قضایی در قروه راه اندازی شد

سرویس کردستان- دفتر خدمات الکترونیک قضایی در راستای تکریم ارباب رجوع و تسریع در روند رسیدگی به پرونده ها و شفافیت سازی بهتر در قروه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، ظهر امروز یکشنبه نخستین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهرستان قروه در راستای تحقق دولت الکترونیک با حضور مسئولان استانی و شهرستان افتتاح و راه اندازی شد.

به گفته معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کردستان در مراسم افتتاحیه این واحد قضایی، از سال 93 تا کنون 3 دفتر خدمات قضایی در شهرستان سنندج راه اندازی شد و در حال حاضر با افتتاح دفاتر شهرستان ها این تعداد به 6 مورد در سطح استان رسیده است.

علی رشیدی با اشاره به اهداف راه اندازی این دفاتر، افزود:تکریم ارباب رجوع، ایجاد بهداشت روانی در میان مردم، تسریع در روند رسیدگی به پرونده ها، صرفه جویی در وقت و هزینه، افزایش کارآمدی دستگاه قضایی و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی از جمله مزیت های این گونه دفاتر هستند.

همچنین برون سپاری خدمات قضایی و کاهش اطاله دادرسی، سرعت و دقت در انجام امور قضایی، شفاف سازی و جلوگیری از سوء استفاده های افراد دلال از دیگر اهداف راه اندازی دفاتر خدمات قضایی هستند که این مقام مسئول به آن ها اشاره کرد.

رشیدی از راه اندازی این دفاتر در شهرهای سریش آباد، موچش، کلاترزان و حسن آباد یاسوکند در سال آینده خبر داد./

کد خبر 55792

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha