زمان اتحاد در برابر فاشیسم فرا رسیده است

سرویس ترکیه - سزایی تملی، رئیس مشترک حزب دموکراتیک خلق ها با حضور در مراسم عید نوروز در آنتالیا گفت زمان اتحاد در برابر فاشیسم فرا رسیده است.

به گزارش کردپرس به نقل از روزنامه دیوار، سزایی تملی، رئیس مشترک حزب دموکراتیک خلق ها (HDP) با حضور در مراسم عید نوروز در آنتالیا در سخنان خود عنوان کرد: ماه پیش کنگره برگزار کردیم و در آنجا پیام "ایستادن دوشا دوش در برابر فاشیسم" سر دادیم. امروز زمان آن فرا رسیده است که زنان و مردان، جوانان و کارگران همه با هم دوشا دوش همدیگر بایستند. همگی علی رغم تمام تفاوت ها باید متحد شویم. در برابر این ظلم و ذهنیت تک گرایی باید متحد شویم. تلویزیون هایی که در خانه هایمان داریم تلاش می کنند با اخبار دروغ ذهن های ما را محاصره کنند. تلاش می کنند به وسیله اشاعه ترس همه را زیر سلطه بگیرند. در واقع این فاشیست است که می ترسد. به خاطر این که می ترسد دروغ می گوید. به خاطر ترسش این همه فشار و ظلم صورت می دهد.

وی در ادامه اظهارات خود افزود: اقتدار برای رو در رو قرار دادن ملت ها و باورهای مختلف در ترکیه از هر وسیله ای استفاده می کند. برای این که هیچ کس متوجه دزدیده شدن نانش از سر سفره اش نشود، کسی که کارش را از دست داده آن را مطرح نکند و کسی به جنگی که در آن گرفتار شده نگاه نکند، از طرح هر موضوعی برای مشغول کردن ملت استفاده می کند. در گذشته سیرک هایی وجود داشت، زمانی که همه به بندباز نگاه می کردند کیف هایشان به سرقت می رفت. اقتدار نیز با مسائل مختلفی که مطرح می کند، جان و مال و زندگی ملت را به سرقت می برد.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 55764

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha