دانشگاه ایلام میزبان دومین همایش بین المللی ریزگردها

سرویس ایلام- دومین همایش بین المللی ریزگردها بهار سال آینده با میزبانی دانشگاه ایلام برگزار می شود.

به گزارش کردپرس، رئیس دانشگاه ایلام در کارگروه تخصصی آموزش،پژوهش و نوآوری این استان دراین زمینه گفت: دومین همایش بین المللی ریزگردها با همکاری سازمان حفاظت محیط زیست کشور و موافقت این سازمان و با مشارکت کارشناسانی از کشورهای همسایه در ایلام برگزار می شود.

دکتر علی اکبری با بیان اینکه این همایش پنجم تا هفتم اردیبهشت ماه سال آینده بگزار می شود گفت: همایش بین المللی ریزگردها یک رویداد بزرگ علمی و فرهنگی برای این استان بوده که تمهیدات لازم برای برگزاری آن اندیشیده شده است.

رئیس دانشگاه ایلام تصریح کرد: نخستین همایش بین المللی ریزگردها قبلا با میزبانی دانشگاه چمران اهواز برگزار شده بود و برای میزبانی دومین همایش بین المللی ریزگردها دانشگاههای مختلفی به عنوان میزبان اعلام آمادگی کرده بودند که از میان آنها میزبانی دانشگاه ایلام توسط سازمان حفاظت محیط زیست کشور تأیید و نهایی شده است.

دکتر علی اکبری با اشاره به بین المللی بودن این همایش و حضور کارشناسان و شخصیتهای مختلفی درآن، تصریح کرد: این همایش به زبان های فارس، عربی و انگلیسی و با حضور وزارتخانه های مختلف از جمله جهاد کشاورزی و همچنین معاونان رئیس جمهور و استانداران استان های همجوار ایلام با کشور عراق برگزار می شود.

وی گفت: برگزاری چند کارگاه تخصصی با حضور کارشناسانی از ایلام و استانهای شرکت کننده از مهمترین برنامه های جنبی این نمایشگاه خواهد بود.

کد خبر 55752

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha