تعداد مراکز نگهداری کالا در آذربایجان‌غربی به 8 هزار مورد رسید

سرویس آذربایجان غربی-معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: هم اکنون تعداد مراکز نگهداری و ثبت شده کالا از آغاز طرح تاکنون به تعداد هشت هزار و 236 مورد رسیده است.

به گزارش کردپرس، محمد دهقان با اشاره به اینکه طرح شناسه‌دار کردن تمامی انبارها و مراکز نگهداری کالا، موضوع اجرای آئین‌نامه مواد پنج و 6 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در قالب سامانه جامع مدیریت انبارها از آذرماه 95 در سراسر کشور راه‌اندازی شد اظهار کرد: در این راستا برخی اقدامات مهم صورت گرفت.

وی تصریح کرد: در این رابطه برگزاری کارگاه آموزشی برای نمایندگان دستگاه‌های اجرائی و تشکل‌های استان و سایر نهادهای ذیربط با حضور مدیران کشور، دریافت اطلاعات اخذ شده از دستگاه‌ها و نیز ویرایش، تکمیل و پیگیری ثبت نام تمامی مراکز نگهداری کالا انجام شد.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه هم اکنون تعداد مراکز نگهداری و ثبت شده کالا از آغاز طرح تاکنون به تعداد هشت هزار و 236 مورد بوده است گفت: در این زمینه نیز ارومیه با دو هزار و 904 مورد و 35 درصد مرکز ثبت شده در رتبه نخست قرار داشته و خوی با یک هزار و 72 مورد و 13 درصد و مهاباد با 637 مورد و هشت درصد در رده دوم و سوم قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه از مجموع تعداد مراکز ثبت شده نگهداری کالا تعداد دو هزار و 479 واحد شامل عمده‌فروشی و خرده‌فروشی است افزود: علاوه بر آن 151 واحد کشاورزی، 448 واحد معدن، یک هزار و 720 واحد صنعتی، دو هزار و 411 مرکز نگهداری کالا، 138 واحد بهداشتی و درمانی و 889 واحد دامی طیور و آبزیان است.

کد خبر 55532

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha