آخرین وضعیت بازسازی دو پل تخریب شده در سیل ارومیه تشریح شد

سرویس آذربایجان غربی- معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از آغاز عملیات حفاری شمع های پل گلستانه و آغاز عملیات ساخت پل جدید هاشم آباد در ارومیه خبر داد.

به گزارش کردپرس، ارسلان شاکری روز پنج شنبه (17 اسفندماه) ضمن اعلام این خبر در جمع خبرنگاران افزود: از ابتدای هفته جاری عملیات حفاری شمع های پل گلستانه منطقه سیلوانای ارومیه که در فروردین ماه سال جاری بر اثر بارندگی شدید و وقوع سیل از بین رفته بود، آغاز شده است .

وی ادامه داد: عملیات تخریب کامل پل قدیمی هاشم آباد هم که بر اثر وقوع سیل در همین منطقه آسیب دیده بود نیز به پایان رسیده و عملیات ساخت پل جدید در محل پل قدیمی توسط پیمانکار آغاز شده است.

شاکری با بیان اینکه برای باز سازی و احداث هر یک از این پل ها اعتباری در حدود یک میلیارد و دویست میلیون تومان اختصاص یافته است، اظهار کرد: برای جلوگیری از بروز مشکل در روند تردد هموطنان عزیز از مان تخریب تا آغاز عملیات ساخت پل های جایگزین نسبت به جایگذاری سازه های فلزی و برقراری تردد اقدام شد تا اهالی منطقه مشکلی در اینخصوص نداشته باشند.

اواخر فروردین ماه امسال در اثر وقوع بارش‌های شدید باران و ذوب شدن برف‌ها سیل و سیلاب در آذربایجان غربی به راه افتاد و پل گلستانه و هاشمی آباد در منطقه مرگور ارومیه تخریب شد.

کد خبر 55180

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha