درگیری فیزیکی در مجلس ترکیه بر سر موضوع عفرین و مجروح شدن سه نماینده

سرویس ترکیه - در درگیری فیزیکی که میان نمایندگان حزب دموکراتیک خلق ها و حزب عدالت و توسعه در پارلمان ترکیه بر سر موضوع عملیات نظامی ارتش ترکیه در عفرین روی داد، 2 نماینده از حزب دموکراتیک خلق ها و 1 نماینده از حزب عدالت و توسعه مجروح شدند.

به گزارش کردپرس به نقل از خبرگزاری Diken، در درگیری فیزیکی که میان نمایندگان حزب دموکراتیک خلق ها و حزب عدالت و توسعه در پارلمان ترکیه بر سر موضوع عملیات نظامی ارتش ترکیه در عفرین روی داد، 2 نماینده حزب دموکراتیک خلق ها و 1 نماینده از حزب عدالت و توسعه مجروح شدند.

محمود طغرل، نماینده دیاربکر در پارلمان ترکیه از حزب دموکراتیک خلق ها در صحن علنی پارلمان در خصوص عملیات ارتش ترکیه در عفرین عنوان کرد: "نیروهای مسلح ترکیه در حال پاکسازی قومی در عفرین بوده و دست به کشتار غیر نظامیان می زنند" که این سخنان با واکنش تند نمایندگان حزب عدالت و توسعه روبه رو شد. لیلا شاهین اوستا، نماینده قونیه در پارلمان ترکیه از حزب عدالت و توسعه با حمله به سمت طغرل عنوان کرد: «سربازان برای کشورشان مبارزه می کنند. اگر به کشتن غیرنظامیان باشد آن را پ.ک.ک شما انجام می دهد. از این کرسی نمی توانید چنین سخنانی ایراد کنید. به خاطر این اظهارات شما را محکوم می کنم».

در پی این مکالمه کار به برخورد فیزیکی میان نمایندگان حزب دموکراتیک خلق ها و حزب عدالت و توسعه کشید که در این درگیری فیزیکی مسلم دوغان و محمود طغرل هر دو از حزب دموکراتیک خلق ها و ابراهیم آی دمیر از حزب عدالت و توسعه جراحت های سطحی برداشتند که با انتقال به بخش اورژانس مجلس تحت مداوا قرار گرفتند.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 55155

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha