آذربایجان غربی سیب مورد نیاز 11 استان ایران را تامین می کند

سرویس آذربایجان غربی- معاون اموربازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت استان اظهار کرد: در جهت حمایت و ایجاد بازار برای سیب تولید شده استان، تأمین سیب مورد نیاز 11 استان دیگر نیز توسط آذربایجان غربی انجام می گیرد

به گزارش کردپرس، محمد دهقان در جمع خبرنگاران افزود: بیش از یک هزار و 500 تن میوه مورد نیاز استان برای شب عید امسال تأمین و خریداری شده است که با قیمت مصوب تنظیم بازار برای استفاده عموم مردم توزیع خواهد شد.

او ادامه داد: میوه تأمین شده استان برای شب عید یک هزار و 200 تن پرتقال و 300 تن سیب می باشد که به قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار کشوری در سراسر استان توزیع خواهد شد.

دهقان گفت: در راستای رفاه حال همشهریان عزیز و دسترسی همه مردم به اقلام توزیعی با قیمت مصوب دولتی در شهرستان ارومیه بیش از 60 نقطه برای توزیع در نظر گرفته شده است و در شهرستان های استان نیز تدابیر مورد نیاز برای توزیع این اقلام اتخاذ شده است.

معاون اموربازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت آذربایجان غربی عنوان کرد: در جهت حمایت و ایجاد بازار برای سیب تولید شده استان تأمین سیب مورد نیاز 11 استان دیگر نیز توسط آذربایجان غربی انجام می گیرد.

کد خبر 5509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha