هشدار عضو ارشد جبهه عربی درباره "توطئه" برای اخراج حشد شعبی از کرکوک

سرویس عراق و اقلیم کردستان- یکی از رهبران جبهه عربی کرکوک درباره "توطئه ها" برای اخراج نیروهای حشد شعبی از استان کرکوک هشدار داد.

به گزارش کرد پرس به نقل از المعلومه، "حاتم العاصی" در این باره گفت: به دنبال حمله راکتی علیه فرودگاه اربیل، می شنویم که برخی از کردها در اظهاراتی، حشد شعبی را در این زمینه متهم کرده و خواستار اخراج آنها از استان کرکوک شده اند.

العاصی افزود: نتایج تحقیقات باید به طور رسمی اعلام شود و دولت مرکزی و مجلس، نهادی ذیربط و مسئول در این زمینه هستند و نباید هیچ بهانه ای به دولت اقلیم کردستان و نیروهای آمریکایی برای بیرون راندن نیروهای حشد شعبی از کرکوک داده شود.

عضو ارشد جبهه عربی کرکوک خاطرنشان کرد: ما به فداکاری های حشد شعبی افتخار می کنیم و با توجه به تحرکات تروریستی اخیر، آن را تضمین اساسی برای حفظ کرکوک از خطر داعش می دانیم.

یادآور می شود حدود دو هفته پیش فرودگاه بین المللی اربیل و اطراف آن، با چند راکت مورد حمله قرار گرفت و مقامات کرد به ویژه مسئولان حزب دمکرات کردستان، تلاش کردند حشد شعبی را متهم به دست داشتن در این حمله کنند. این در حالی است که حشد شعبی، هر گونه اطلاع یا مسئولیت در این باره را رد کرده است.

کد خبر 5493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha