حزب اتحاد بزرگ ترکیه به ائتلاف جمهور پیوست

سرویس ترکیه – مصطفی دستیچی، رئیس حزب اتحاد بزرگ ترکیه اعلام کرد این حزب در کنار ائتلاف جمهور بوده و تا آخر در کنار آن خواهد ماند.

به گزارش کردپرس به نقل از روزنامه جمهوریت، مصطفی دستیچی، رئیس حزب اتحاد بزرگ ترکیه در اظهاراتی با اعلام حمایت رسمی از ائتلاف جمهور حزب عدالت و توسعه – حزب حرکت ملی ترکیه عنوان کرده است: امروز ترکیه روند بسیار حساسی را پشت سر می گذارد. یک دوران قبل از 15 جولای وجود دارد و یک دوران بعد از 15 جولای. برخی ها به ما می گویند که چرا تغییر مواضع داده اید؟! مگر بزرگتر از 15 جولای هم قرار بود اتفاقی رخ دهد؟ ترکیه با یک اقدام اشغالگرانه، کودتا و جنگ داخلی روبرو شد. زمانی که تحلیل ها و بررسی ها صورت می گیرد هیچ کس نباید این موارد را نادیده بگیرد.

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: ما بغیر از حزب دموکراتیک خلق ها آماده هستیم با تمام احزاب سیاسی گفتگو و مذاکره کنیم ولی رفتار ما کاملا مشخص است. ما در کنار این ائتلاف هستیم و تا آخر در کنار این ائتلاف خواهیم بود. اکنون حزب جمهوری خواه خلق ترکیه نقش سخنگوی حزب دموکراتیک خلق ها را ایفا می کند. این اقدامات به هیچ عنوان مورد تایید نیست.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 54910

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha