30 تن از نیروهای ارتش ترکیه و شبه نظامیان ارتش آزاد سوریه در عفرین کشته شدند

سرویس سوریه- ارتش دموکراتیک سوریه در بیانیه ای کتبی ادعا کرد امروز همۀ حملات نیروهای ترکیه و متحدانش پاسخ داده شده و در درگیری های امروز 30 تن از نیروهای مهاجم کشته و دو خودرو نظامی آنها منهدم شده اند.

به گزارش کردپرس به نقل از فرات نیوز، ارتش دموکراتیک سوریه اعلام کرد در درگیری های امروز میان نیروهای ارتش ترکیه و شبه نظامیان عضو گروه های سوری تحت حمایت ترکیه با نیروهای ارتش دموکراتیک سوریه در نقاط مختلف کانتون عفرین، 30 تن از نیروهای مهاجم کشته و دو خودرو نظامی متعلق به آنها منهدم شده اند.

ارتش دموکراتیک سوریه با انتشار بیانیه ای کتبی نوشت: «ارتش اشغال گر ترکیه به تپۀ قستل جندو در منطقۀ شرا حمله کرد. مبارزان ارتش دموکراتیک سوریه این حمله را در هم شکسته و نیروهای ترک را به عقب نشینی وادار کردند. درگیری ها در این مناطق ادامه دارد.

در روستای حمام واقع در نزدیکی شهر جندرسه نیز درگیری ها در جریان است.

ارتش اشغال گر ترکیه حملۀ گسترده ای را به روستای عمره در منطقۀ مباته آغاز کرد. اما نیروهای ترکیه با مقاومت و پاسخ مبارزان ارتش دموکراتیک سوریه مجبور به عقب نشینی شدند. در این درگیری ها 24 سرباز و ستیزه جوی ترکیه و متحدانش کشته شدند. درگیری ادامه دارد.

مبارزان ارتش دموکراتیک سوریه در روستای کوردو در منطقۀ راجو عملیات ویژه ای به انجام رساندند. در این محل دو خودرو نظامی منهدم و شش مهاجم کشته شدند.»

کد خبرنگار: 30103

کد خبر 52460

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha