۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰
سردار بوکان در یک قدمی صعود

سرویس آذربایجان غربی- تیم فوتبال سردار بوکان با عبور از سد کاسپین قزوین در یک قدمی صعود به دور بعد لیگ دسته دو کشور قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار کردپرس، ظهر امروز سه شنبه (3 بهمن ماه) تیم فوتبال سردار بوکان در هفته نوزدهم لیگ دسته دو کشور تیم کاسپین قزوین را میزبانی کرد.

سردار در ورزشگاه 5هزار نفری در حالی کاسپین قزوین را میزبانی کرد که با بردهای متمادی خود در هفته های اخیر در کورس صعود به دورنهایی قرار گرفته است.

این بازی با حضور 5هزار تماشاگر با نتیجه دو بریک به سود سردار بوکان به پایان رسید.

«محمدچهارمحالی» در نیمه اول بازی و «قاسم گرامی» در نیمه دوم برای سردار گل زنی کردند و تنها گل کاسپین قزوین نیز توسط میثم زمانی به ثمر رسید.

سردار با این نتیجه 31امتیازی شد و جایگاه سومی خود را در گروه دوم لیگ دسته دو کشور تثبیت کرد و در یک قدمی صعود به دور بعد قرار گرفت.

شهرداری بندر عباس با یک بازی کمتر نسبت به سردار بوکان و با 39 امتیاز، نفت و گاز گچساران با دو بازی کمتر از سردار و با 32 امتیاز به ترتیب در رده های اول و دوم جدول رده بندی گروه دوم لیگ دسته دو کشور قرار گرفته اند.

سه شنبه آینده(11 بهمن) سردار در گچساران به مصاف تیم نفت و گاز این شهر می رود.

تیم فوتبال سردار بوکان با تیمهای استقلال سيلك كاشان، پرسپوليس مشهد، استقلال اهواز، كاسپين قزوين، شهداي بابلسر،شهرداري بندرعباس، نفت و گازگچساران، صنايع طلايي سمنان، استقلال جنوب تهران و شهرداري اروميه هم گروه است./

کد خبر 52454

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha