رئیس قوه قضاییه وارد ایلام شد

سرویس ایلام- رئیس قوه قضائیه که در راستای سلسله سفرهای استانی خود، امروز چهارشنبه 6 دی ماه برای بررسی مسایل قضایی و دیدار با مسئولان، قضات و کارکنان دادگستری استان ایلام به این استان سفر کرده است، دقایقی پیش وارد فرودگاه ایلام شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس آملی لاریجانی به مدت 2 روز مهمان مردم و مسئولان استان ایلام بوده و برنامه های گوناگونی برای سفر دو روزه وی تدارک دیده شده است.
نشست با مسئولان استانی،بررسی مسائل قضایی استان ایلام، دیدار با اقشار مختلف مردم و خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان از برنامه های سفر آیت الله آملی لاریجانی به ایلام است.
همچنین دیدار با روسای عشایر، روحانیون و اعضای هیات علمی و نخبگان حوزوی و دانشگاهی استان و شرکت در نشست شورای اداری از دیگر برنامه‌های سفر رئیس قوه قضاییه به استان ایلام است.
همچنین قرار است در این سفر تعدادی از مسئولان ارشد قوه قضائیه به شهرستانهای مختلف این استان سفر کرده و ضمن دیدار با قضات ، مشکلات و درخواستهای مردم را مورد بررسی قرار دهند.
آیت الله آملی لاریجانی در پایان سفر 2 روزه خود به استان ایلام قرار است روز پنجشنبه در محل فرودگاه ایلام در جمع خبرنگاران حاضر شده و به سوالات آنها پاسخ دهد.

کد خبر 50777

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha