آمریکا باید دلیل انتقال 4 هزار کامیون سلاح سنگین به شمال سوریه را به ما توضیح دهد

سرویس ترکیه - رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در اظهاراتی عنوان کرده است: آمریکا به چه دلیلی این 4 هزار کامیون سلاح سنگین را به شمال سوریه آورده است؟ باید در این خصوص به ما توضیح دهند.

به گزارش کردپرس به نقل از خبرگزاری دوغان، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در اظهاراتی با اشاره به مبارزات نیروهای امنیتی ترکیه با پ.ک.ک در جنوب شرق این کشور عنوان کرده است: گفته بودیم که گلویشان را خواهیم گرفت؛ گرفتیم. تمام نیروهای امنیتی ترکیه تبدیل به جنگنده های F-16 شده و به آنها حمله کردند. همه ما کماندوهایی شدیم که به سوی آنان حمله می کنند. در حال حاضر آنان فرار می کنند ما تعقیب می کنیم.

اردوغان در ادامه سخنان خود با اشاره به این که آمریکا بیش از 4 هزار کامیون سلاح سنگین به شمال سوریه منتقل کرده است خاطرنشان کرد: کشورهایی که خود را با ما همکار می دانند هر زمان از همکاری با گروه هایی که در سوریه ما آنان را تروریست می دانیم دست بردارند آن موقع متفق ما خواهند شد. آمریکا به چه دلیلی این 4 هزار کامیون سلاح سنگین را به شمال سوریه آورده است؟ باید در این خصوص به ما توضیح دهند. بدون این که به ما توضیح دهند امکان ندارد به صداقت آنان باور کنیم. همچنین نیروهای ائتلاف بین المللی نیز باید به ما توضیح دهند.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 50241

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha