بانک ها زلزله اقتصادی در مناطق زلزله زده درست کردند/ هیچ کانکسی به حوزه اورامانات نیامده است

سرویس ایران-شهاب نادری با گلایه از بانک ها در مورد فرستادن پیامک سر رسید وام به زلزله زدگان،از آن به عنوان زلزله اقتصادی پس از زلزله طبیعی در منطقه نام برد.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی کردپرس با اشاره به اقدام عجیب بانک ها در توجه نکردن به شرایط اقتصادی زلزله زدگان،اظهار کرد:زلزله اقتصادی در مناطق زلزله زده روی داده است.الان بانک ها در مورد دریافت سررسید وام ها هیچ سقفی و موقعیتی نمی شناسند و در صورت دیرپرداخت اقساط از ضامنین وام را کم می کنند و این موجب آزرده خاطر زلزله زدگان شده است.

وی ادامه داد:ما از این قضییه گلایه و شکایت داریم و درخواست می کنیم که دولت به بانک ها در این مورد گوشزد کند و بیستر از این موجب آزردگی زلزله زدگان نشود.

نادری با گلایه از مسئولان در عمل نکردن به وعده هایشان،گفت:مسئولان قول های خود را فراموش کردند و مردم را به حال خود رها کرده اند.

وی افزود:ما از مقام معظم رهبری سپاسگذاریم، تنها منویات ایشان اجرایی شده است.بهتر است از مسئولان کشوری، اقدام و عمل را از مقام معظم رهبری فرا گیرند.

نادری با بیان این مطلب که وضعیت آموزشی مدارس در مناطق زلزله زده ،بسیار نامناسب است،خاطر نشان کرد:دانش آموزان مناطق زلزله زده در زیر چادر و در حیاط مدارس مشغول به ادامه تحصیل هستند و هنوز هیچ کانکسی به آن ها اختصاص داده نشده است و این در حالی است که خوابگاه های دانش آموزی روستایی و شهری نیز تخریب شده اند.

وی تصریح کرد:هنوز هیچ کانکسی به حوزه اورامانات نیامده است و بی توجهی مسئولان منجر به سردرگمی دستگاه های خدمت رسان شده است.

کد خبر 50234

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha