مردم و مسئولان باید خود را ملزم به تحقق سیاست‎های اقتصاد مقاومتی بدانند

سرویس کردستان- فرماندار سقز با بیان اینکه اجرایی شدن سیاستهای اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش درمان اقتصاد کشور است، گفت: مردم و مسئولان باید خود را ملزم به تحقق این سیاستها بدانند.

به گزارش کرد پرس به نقل از روابط عمومی فرمانداری سقز علی اکبر ورمقانی در همایش منطقه‎ای نقش حسابداری در اقتصاد مقاومتی در سالن دکتر محمد فاضلی دانشگاه آزاد اسلامی سقز گفت: رفع مشکلات بانکی در راستای پرداخت تسهیلات به سرمایه گذاران، تولید با کیفیت توسط تولیدکنندگان، کاهش قاچاق کالا و افزایش صادرات غیر نفتی در راستای تحقق سیاست‎های اقتصاد مقاومتی ضروری است. ورمقانی اعلام کرد: مردم با مصرف کالای داخلی، حمایت از تولیدکنندگان داخلی و صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی می توانند نقش داشته باشند.

وی افزود: یکی از برنامه های خوب دولت جلوگیری از قاچاق کالا و ارز بوده و در این زمینه به خوبی عمل کرده است. ورمقانی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: دانایی محوری، علم آموزی و انجام تحقیق های کاربردی و راهبردی ، نیاز روز محیط های دانشگاهی است و رهاورها و نتایج تحقیق های علمی باید در عرصه عمل اجرا شوند. وی تصریح کرد: مدیران استان برای اختصاص اعتبارات پژوهشی هم قسم شوند و اعتبارات پژوهشی باید از سوی مدیران کل استان به ادارات شهرستان اختصاص یابد. فرماندار سقز با اشاره به اهمیت برگزاری این همایش با عنوان نقش حسابداری در اقتصاد مقاومتی ادامه داد: حسابداران در تنظیم برنامه های مالی و انبار داری علمی مهم و باعث عملکرد درست مدیران می شود.

کد خبر 50206

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha