داعش همچنان توانایی گشودن جبهه های نبرد جدیدی  را در عراق دارد

سرویس عراق و اقلیم کردستان- نماینده جنبش تغییر(گوران) در مجلس عراق ضمن انتقاد از دولت فدرال به دلیل اعلام زود هنگام پیروزی کامل بر گروه تروریستی داعش در عراق گفت: این گروه اکنون نیز توانایی گشودن جبهه های نبرد جدیدی در عراق را دارد.

به گزارش کرد پرس به نقل از خبرگزاری «البراق نیوز» هوشیار عبدالله در مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی «فیس بوک»بابیان اینکه گروه داعش هنوز به طورکامل در عراق نابود نشده، لذا هرگونه ادعایی از سوی حیدر العبادی، نخست وزیر عراق در خصوص پیروزی بر این گروه در عراق دقیق نیست، افزود: داعش همچنان توانایی جنگ پارتیزانی در عراق و نبرد با نیروهای عراقی رادارد.

عبدالله ضمن اشاره به اینکه دلایل و انگیزه های خارجی و داخلی که به ظهور داعش در عراق انجامید، همچنان در این کشور و منطقه وجود دارد، افزود: نظام سیاسی و اشتباهات سیاسی در عراق در ظهور داعش و اشغال دو سوم از خاک این کشور دخیل بوده است.

وی با تاکید براین که اعلام پیروزی کامل بر داعش در عراق و تعطیل رسمی در این کشور ، اقدامی زود هنگام از سوی العبادی بوده، پیش بینی کرد که در آینده گروه های تندرو تراز شبکه القاعده و داعش در منطقه ظهور خواهند کرد.

کد خبرنگار : 20103

کد خبر 49824

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha