65 کیلومتر راه روستایی در آذربایجان غربی آسفالت می شود

سرویس آذربایجان غربی-65 کیلومتر از راه های روستایی آماده آسفالت، در مناطق کم برخوردار آذربایجان غربی آسفالت می شود.

به گزارش کردپرس، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در نشست مشترک با مدیر راههای روستایی قرارگاه خاتم الانبیا و مدیر موسسه امین استان با اعلام این خبر گفت: با توجه به شروع فصل سرما و خطر آسیب زیرساخت و تاسیسات ساخته شده، تلاش می کنیم 65 کیلومتر از راههای روستایی آماده آسفالت با همت جهادی آسفالت شود.

ابراهیم مبارک قدم با اشاره به ظرفیت و پتانسیل های قرار گاه خاتم الانبیا بر همکاری و مشارکت دو جانبه در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و ایجاد فرصت های اشتغال تاکید کرد.

وی با بیان اینکه در اجرای پروژه ساخت قطار سریع السیر ارومیه – تبریز بعد از طی مراحل امکان سنجی و اخذ ردیف اعتبار ملی برنامه ریزی شده است از تمام ظرفیت های موجود استفاده کافی شود، افزود: در اجرای این پروژه با هماهنگی وزارت متبوع از قابلیت و توانمندی های قرار گاه خاتم النبیا استقبال می کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، اجرای پروژه بهسازی محور تکاب – دندی در سه قطعه را از پروژه های اولویت دار برشمرد و یادآور شد که پیگیری تامین منابع مالی پروژه با هماهنگی شرکت محترم در راس برنامه های کاری قرار دارد.

مبارک قدم در خصوص پروژه ساخت پل سانجود و تونل شماره یک و دو در محور شاهین دژ- تکاب تصریح کرد: قرار گاه خاتم النبیا؛ مجری این پروژه است و براساس توافقات با مسئولان قرارگاه مقرر شد این پروژه با شتاب مضاعف و همیاری دوسویه در آینده نزدیک تکمیل شود.

نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با مدیر راههای روستایی قرارگاه خاتم الانبیا و مدیر موسسه امین به منظور بحث و کارشناسی روند اجرای پروژه های مشارکتی برگزار شد.

کد خبر 45399

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha