سرویس ایران- باید از مناطق آزادی حمایت کنیم که صادرات محور باشد و جذب سرمایه گذاری خارجی داشته باشد که خوشبختانه در بازدید رییس مجلس از مرزهای پیرانشهر و سردشت بر آن صحه گذاشته شد.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مصاحبه با خبرنگار پارلمانی کردپرس با اشاره به سفر دکتر لاریجانی به سردشت و پیرانشهر،گفت:رییس مجلس را 27 شهریور برای بازدید از مرزهای سردشت و پیرانشهر دعوت کرده بودیم.ایشان بازدید کاملی از مرزهای پیرانشهر و سردشت داشتند.

وی ادامه داد: یکی از مطالبات به حق ما بحث معیشت است و این مسئله را با رییس مجلس درمیان گذاشتیم و آنجا گفتیم که دولت مکلف شود در جدول زمانبندی و روز شمار از تعداد شغل هایی که ایجاد کرده،پرده بردارد.

وی افزود:می خواهیم بدانیم،دولت برای این ابرچالش می خواهد چه برنامه ای پیاده کند.فقط شعار می دهد یا برنامه زمانبندی شده ای دارد؟

خضری با اشاره به تلاش برای ایجاد منطقه آزاد در سردشت و پیرانشهر،توضیح داد:موضوع دیگری که با رییس مجلس درمیان گذاشته شد،منطقه آزاد برای سردشت و پیرانشهر است که دکتر لاریجانی هم از آن حمایت کرد.

وی تصریح کرد:مناطق آزاد هم در بحث اشتغالزایی و هم در مبحث تولید می تواند تحرکی در مرز شهرستان های پیرانشهر و سردشت ایجاد کند.

وی افزود: دغدغه اصلی، صادرات محور بودن و جذب سرمایه گذاری خارجی در مناطق آزاد است که آقای لاریجانی تاکید کردند که مناطق آزاد، امروز بیشترشان توجیح اقتصادی ندارند.

وی خاطر نشان کرد:ما باید از مناطق آزادی حمایت کنیم که صادرات محور باشد و جذب سرمایه گذاری خارجی داشته باشد که خوشبختانه در بازدید مرزهای پیرانشهر و سردشت بر آن صحه گذاشته شد که اقلیم کردستان مصرفی ترین و بهترین مکان برای منطقه آزاد و پیرانشهر و سردشت است.

کد خبر 45367

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha