روسیه به حملاتی که بحران سوریه را عمیق تر می کند خاتمه دهد

سرویس سوریه - مجلس دموکراتیک سوریه در بیانیه ای ضمن محکوم کردن حملات جنگنده های روسیه و سوریه به مواضع ارتش دموکراتیک سوریه در شرق فرات، از روسیه خواسته است تا به حملاتی که بحران سوریه را عمیق تر می کند خاتمه دهد.

به گزارش کردپرس به نقل از خبرگزاری هاوار نیوز، مجلس دموکراتیک سوریه (MSD) با انتشار بیانیه ای ضمن اشاره به حملات هوایی جنگنده های روسیه و سوریه به مواضع ارتش دموکراتیک سوریه در عملیات دیرالزور و شرق رود فرات عنوان کرده است: همزمان با تداوم عملیات آزادسازی رقه نیروهای ارتش دموکراتیک سوریه به همراه نیروهای شورای نظامی دیرالزور و حمایت نیروهای ائتلاف بین المللی علیه داعش عملیات "طوفان جزیره" را برای آزادسازی مناطق شرق دیرالزور از اشغال تروریست های داعشی آغاز کردند. این نیروها با وارد کردن ضربات مهلک به تروریست های داعشی بخش بزرگی از این مناطق را آزاد کردند. بعد از درگیری های شدیدی که در منطقه صنعتی دیرالزور رخ داد، جنگنده های ارتش سوریه و روسیه مواضع ارتش دموکراتیک سوریه را بمباران کردند که بر اثر این بمباران ها 6 نیروی نظامی ارتش دموکراتیک سوریه جان باختند.

ما به عنوان مجلس دموکراتیک سوریه این حمله را محکوم می کنیم. این حملات تنها به داعش خدمت می کند. از ائتلاف بین المللی می خواهیم تا مانع این حملات شود. از روسیه نیز می خواهیم به حملاتی که بحران در سوریه را عمیق تر می کند خاتمه دهد. هدف اصلی ما رهایی مردم از ترور و حل بحران سوریه از طریق راه های سیاسی است.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 44823

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha