سرمایه گذاری در کشتی باعث کشف استعدادها می شود

سرویس کردستان- داوران بین المللی کشتی کشور سرمایه گذاری در این ورزش را باعث کشف پتانسیل ها و استعدادها دانستند و خواستار توجه بیشتر مسئولان به این رشته ورزشی شدند.

به گزارش خبرنگار کردپرس، داوران بین المللی در مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان انتخابی جام تختی گرامیداشت شهدای کردستان و یادبود داور بین المللی «بهمن امانی»، از وضعیت کمی و کیفی ورزش کشتی در کشور گفتند.

«ابراهیم یزدان پناه» یکی از داوران بین المللی کشتی از بوکان یکی از مشکلات هیئت های ورزشی را در حوزه مالی دانست. «محدودیت هایی که در ورزش کشتی وجود دارد در حقیقت بیشتر به مشکلات مالی مرتبط می شود چون با این هزینه های سرسام آور کار کردن سخت است».

او سرمایه گذاری در رشته کشتی را مهم دانست. «مسئولان هر چقدر در رشته کشتی سرمایه گذاری داشته باشند پتانسیل هایی که وجود دارند بهتر رشد کرده و موفق تر می شوند».

به گفته «یزدان پناه» مسئولان باید اهمیتی را که به سایر رشته های ورزشی می دهند به کشتی هم بدهند چرا که کشتی ورزش نخست ایران است و قدمت فراوان دارد و به حمایت های همه جانبه نیاز دارد.

«سعید نصرت پناه» هم دیگر داور بین المللی کشتی است که اعتقاد دارد برگزاری چنین مسابقاتی برای نشان دادن مهارت کشتی گیران مهم بوده و باید هر کشتی گیری آمادگی خود را برای رسیدن به مدارج بالاتر تقویت کند.

او با اشاره به محدودیت هایی که در مسیر ورزش وجود دارد گفت که توجه به این ورزش می تواند جامعه را به سمت رشد اجتماعی ببرد و اگر امکانات لازم برای پیشرفت کشتی به خصوص در شهرستان های کوچکی مانند قروه لحاظ شود قطعاً اثرگذاری خوبی خواهد داشت./

کد خبر 44074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha