شهرداری قامشلو با تقویت سازماندهی و گسترش دامنه خدمات خود به حمله داعش پاسخ داد

سرویس سوریه - «سلیمان عرب» ریاست مشترک هیئت مدیریت منطقه‌ای و محیط زیستی کانتون جزیره ضمن اعلام عمدی بودن حمله داعش به شهرداری مردم قامشلو در سال ۲۰۱۴، اظهار داشت که این شهرداری با تقویت سازماندهی و گسترش دامنه خدمات خود به حمله داعش پاسخ داد.

به گزارش کردپرس، «سلیمان عرب» ریاست مشترک هیئت مدیریت منطقه‌ای و محیط زیستی کانتون جزیره ضمن اعلام عمدی بودن حمله داعش به شهرداری مردم قامشلو در سال ۲۰۱۴، اعلام کرد که شهرداری با تقویت سازماندهی و گسترش دامنه خدمات به این حملات پاسخ داد.

به نوشته آژانس خبری هاوار، «سلیمان عرب» اظهار داشت که حمله به شهرداری قامشلو عمدی بوده و علت این حمله، هدف قرار دادن مدیریت خودگردان بوده است. عرب توضیح داد که در آن زمان برخی از مردم به قدرت مردم محلی شک داشتند و می‌گفتند که مردم بدون دولت نمی‌توانند خود را مدیریت کنند.

در ادامه سلیمان عرب با اشاره به اینکه شهرداری قامشلو با تقویت سازماندهی و گسترش دامنه خدمات خود به حملات داعش پاسخ داد، افزود: « شهرداری، گام‌های مثبت خود در راستای ارائه دموکراسی مستقیم در آینده، تداوم می‌بخشد.»

لازم به ذکر است پس از اعلام مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه در سال ۲۰۱۴ و یک روز قبل از سالگرد کشتار قامشلو در سال ۲۰۰۴، اعضای داعش به شهرداری قامشلو حمله کردند و در نتیجه این حمله، ۱۱ تن از کارکنان شهرداری جان خود را از دست دادند.

کد خبر 43783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha