پرداخت تسهیلات به بیماران خاص و صعب العلاج پیگیری می‌شود

سرویس ایلام - نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: پرداخت تسهیلات به بیماران خاص و صعب العلاج پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سارا فلاحی در جلسه کارگروه بیماریهای خاص و صعب‌العلاج استان ایلام گفت: به دلیل اهمیتی که سلامت مردم دارد بیشترین حجم پیگیری و رفت آمد من با وزارت بهداشت و پیگیری امورات درمانی و بهداشتی استان است.

وی موضوع پرداخت تسهیلات به بیماران خاص و صعب العلاج را مشکل اصلی مطرح شده در جلسه خواند و قول داد مسئله را به طور جد در تهران پیگیری کند.

فلاحی گفت: در جلسه قریب الوقوع خود با وزیر اقتصاد که با حضور مدیر عامل بانک صادرات برگزار می‌شود، مشکل پرداخت تسهیلات به بیماران خاص و صعب العلاج را پیگیری می‌کند.

نماینده مردم استان ایلام در ادامه از مدیران حوزه سلامت خواست که مشکلات را به صورت مکتوب برای وی ارسال کنند تا در تهران در سطح ملی پیگیری و برای رفع آنها اقدام و چاره اندیشی کند.

در این جلسه مدیر کل بیمه سلامت از برگزاری ۸ جلسه کمیته استانی و ۴ جلسه کارگروه استانی خبر داد و گفت: در این جلسات تعداد ۱۸۰ پرونده بیماران خاص بررسی و مبلغ ۱۵ میلیارد ریال هزینه درمانی به بیماران پرداخت شده است.

نورالدین رحیمی افزود: تعداد ۲۵۳۲ نفر بیمار خاص هم شناسایی و به بانک عامل جهت دریافت تسهیلات معرفی شده‌اند اما توسط بانک عامل به کندی صورت می‌گیرد.

کد خبر 42871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha