جاده بانه - مریوان همچنان بسته است/انسداد راه ارتباطی 283 روستای کردستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: به دنبال بارش سنگین برف، جاده بانه - مریوان همچنان بسته و تردد در این مسیر تا اطلاع بعدی ممنوع است.

به گزارش کرد پرس، فرزاد حسنی گفت: به دلیل بارش سنگین برف محور بانه_مریوان (گردنه قرژدابان) مسدود است و حضور شهروندان در این مسیر برای بازی های زمستانی، عملیات بازگشایی را با مشکل مواجه کرده است.

وی افزود: راه های ارتباطی روستاهای این محور مسدود است و امکان خدمات رسانی به دلیل عدم رعایت شهروندان و مزاحمت برای دستگاه و ماشین آلات راهداری به سختی انجام می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان اظهار کرد: در حال حاضر محور سروآباد - اورامان (گردنه ژالانه) و محور مریوان - سقز نیز، همچنان بسته و سایر مسیرهای فرعی و اصلی استان باز است، ضمن اینکه مسیر ارتباطی تعدادی از روستاها نیز بسته است و راهداران مشغول بازگشایی هستند.

حسنی همچنین از مسدود شدن راە ارتباطی ۲٨۳ روستای استان کردستان خبر داد و ادامه داد: در حال حاضر مسیر ارتباطی ۲٥ روستای مریوان، ۷۰ روستای دیواندرە، ۱۰ روستای سقز، ٨ روستای بیجار، ۳۰ روستای قروە و دهگلان و ۱٤۰ روستای کامیاران به دلیل بارش برف مسدود است.

وی از شهروندان خواست تا ۲۴ ساعت آینده در این مسیر به هیچ عنوان تردد نکنند تا اکیپ راهداری عملیات بازگشایی این محور را انجام دهد.

کد خبر 42582

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha