برفروبی و نمکپاشی تمام معابر اصلی سطح شهر سنندج/تردد در تمام خیابان های اصلی روان است

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: طی 48 ساعت گذشته 10 مرحله برفروبی در سطح شهر انجام شده و عملیات برفروبی و پاکسازی تمام معابر و نقاط حادثه خیز شهر سنندج همچنان ادامه دارد.

به گزارش کرد پرس، عرفان فتحی گفت: با تلاش اکیپ های ستاد برفروبی شهرداری سنندج طی 48 ساعت گذشته تمام معابر اصلی و نقاط حادثه خیز در سطح شهر برفروبی شده و در حال حاضر تردد در تمام خیابان های اصلی روان است.

وی افزود: تمام نیروها و ماشین آلات ستاد برفروبی طی 48 ساعت گذشته با توجه به بارش برف در آماده باش کامل بوده و در مسیرهای مختلف بیش از 10 مرحله عملیات برفروبی و نمکپاشی را انجام و همچنان مشغول به کار هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج با بیان اینکه در راستای خدمات رسانی هرچه بیشتر به شهروندان در کنار 110 دستگاه خودرو ستاد برفروبی 20 دستگاه از ماشین الات سازمان عمران و 8 تیم آتش نشانی نیز در سطح شهر فعال هستند، اظهار کرد: معابر اصلی و نقاط حادثه خیز اولویت ستاد برفروبی شهرداری سنندج در ستاد برفروبی است.

فتحی ادامه داد: متاسفانه پارک برخی خودروها در کنار خیابان های اصلی به ویژه در هسته مرکزی از موانع سد راه اکیپ های برفروبی شهرداری در زمان برفروبی است از شهروندان تقاضامندیم از پارک خودروها در کنار خیابان ها اکیدا خودداری کنند.

وی یادآور شد: خوشبختانه ناوگان حمل و نقل عمومی از ساعت های اولیه امروز در سطح شهر فعال بود و نسبت به جابجایی شهروندان اقدام شد.

کد خبر 42566

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha