گازرسانی به مرز تمرچین پیرانشهر کلنگ زنی شد

سرویس آذربايجان غربى- همزمان با هفتمین روز از دهه فجر، چندین عمرانی و خدماتی در شهرستان‌های جنوب آذربایجان غربی افتتاح یا کلنگ زنی شد که از آن جمله کلنگ زنی عملیات گازرسانی به مرز تمرچین پیرانشهر با هدف تامین گاز پایانه مرزی با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان بود.

به گزارش کردپرس، به مناسبت گرامیداشت دهه فجر پنج طرح عمرانی در مهاباد افتتاح و کلنگ زنی شد که از آن جمله واحد تولیدی کودهای شیمیایی در مهاباد بود که شرکت تولیدی و بازرگانی دانش شیمی طلایی با اشتغالزایی ۱۰ نفر بیش از ۶۵ نوع محصول تولید می کند، به افتتاح رسید.

همچنین طرح هادی سه روستای مهاباد شامل کهنه ده، قم قلعه و کوسه کهریز به صورت مشارکتی با دهیاری و با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

در ادامه مدرسه ۱۰ کلاسه در روستای قره قشلاق به بهره برداری رسید . زیربنای این پروژه یک هزار و ۱۲ مترمربع است که برای احداث آن هشت میلیارد ریال آن از محل اعتبارات ملی و ۲۰ میلیارد ریال هم با همت خیران تامین شده است.

در این روز همچنین سه کیلومتر از مسیر بزرگراهی کریدور شمالغرب کشور در محدوده ارومیه - مهاباد تقاطع دریاس، قم قلعه به سمت ارومیه به بهره برداری رسید.

قطعات مسیر بزرگراه کریدور شمال‌غرب کشور به جنوب در محدوده شهرستان مهاباد سال آینده به اتمام خواهد رسید.

پروژه گازرسانی به ۲۲ روستای بخش خلیفان مهاباد هم با اعتبار ۸۵ میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

در همین روز و در در سفر یک روزه معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی به مناسبت دهه فجر به شهرستان پیرانشهر ، چند پروژه‌ کلنگ زنی و به بهره برداری رسید.

از آن جمله آغاز عملیات گاز رسانی به مرز تمرچین پیرانشهر با هدف تامین گاز پایانه مرزی با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان، افتتاح پروژه کانال دفع آبهای سطحی شین آباد به متراژ ۵۱۰ متر طول و با اعتبار ۳/۴ میلیارد تومان، افتتاح پست فوق توزیع ۱۳۲/۲۰ کیلو ولت پسوه با اعتبار ۴۲ میلیارد تومان، بهسازی و آسفالت جاده روستای سرینچاوه؛ از توابع بخش لاجان پیرانشهر به طول ۴ کیلومتر با اعتبار ۵ میلیارد تومان بود.

همچنین پروژه گاز رسانی به سه روستای گرده بن، گرداسه و سنجله از توابع بخش لاجان پیرانشهر با اعتبار ۷۷ میلیارد ریال و ۱۲ کیلومتر شبکه گذاری و افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه در شین آباد با اعتبار ٨ میلیارد تومان انجام شد.

کد خبر 42516

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha