چرا از همه امکانات نیروهای مسلح استفاده نمی کنید؟

سرویس ترکیه - دمیرتاش از دولت ترکیه خواست تا از همه امکانات نیروهای مسلح ترکیه برای کمک به زلزله زدگان استفاده کند.

به گزارش کردپرس، صلاح الدین دمیرتاش رئیس مشترک پیشین حزب دموکراتیک خلق ها (HDP) با انتقاد از دولت ترکیه برای به کار نگرفتن همه امکانات و تجهیزات نیروهای مسلح، از دولت ترکیه خواست تا از همه امکانات نیروهای مسلح ترکیه برای کمک به زلزله زدگان استفاده کند.

دمیرتاش با انتشار پست هایی در صفحه مجازی خود به عدم بهره برداری از همه امکانات نیروهای مسلح ترکیه در منطقه زلزله زده واکنش نشان داد و گفت: «تمام بیمارستان های صحرایی، تجهیزات ساختمانی، آشپزخانه سیار و تجهیزات مشابه متعلق به نیروهای مسلح ترکیه برای کمک به زلزله زدگان کافی است. چرا همه آنها را همین الان وارد عمل نمی کنید؟ ممکن است فردا دیر باشد.»

دمیرتاش از دولت خواست تا «ماشین ها و تجهیزات عمرانی شرکت های پیمانکاری را که سال ها خون مردم را مکیده اند، مصادره کرده و به مناطق زلزله زده بفرستد.»

او همچنین خواستار مسدود شدن همه مسیرها به روی خودروهای غیر امدادی شد.

دمیرتاش با اشاره به ناپدید شدن 20 ساعته رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه گفت: « رئیس جمهور حتی یک دقیقه هم نباید ستاد هماهنگی مقابله با زلزله را ترک کند، باید هر ساعت به افکار عمومی اطلاع رسانی کند، تذکر و اطلاعیه بدهد و به مردم روحیه بدهد. اما آیا الان کسی میداند او کجاست؟»

گفتنی است، صلاح الدین دمیرتاش روز گذشته نیز با انشتار رشته توئیتی با بیان این که روز روز همبستگی است، از دولت ترکیه خواست تا او و برخی دیگر از زندانیان سیاسی را موقتا برای کمک و امداد رسانی آزاد کند.

او همچنین از صف طولانی زندانیان سیاسی در زندان ادیرنه برای اهدای خون به هموطنان زلزله زده خبر داد.

کد خبر 42490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha