اهدای ۲۲۸ فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد کردستان

مدیرکل کمیته امداد کردستان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر ۲۲۸ فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان اهدا شد.

به گزارش کرد پرس، رضا طوسی در مراسم اهدای ۳۶ فقره جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت شهرستان کامیاران، گفت: در سطح استان به مناسبت دهه مبارک فجر ۲۲۸ فقره جهیزیه در بین مددجویان تحت حمایت اهدا و توزیع شده است.

وی افزود: این تعداد در قالب پنج قلم کالای اساسی شامل یخچال، تلویزیون، لباسشویی، اجاق گاز و جارو برقی بوده که ارزش ریالی هرفقره در حدود ۳۰ میلیون تومان و ارزش کل جهیزیه در حدود هفت میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد کردستان با اشاره به اینکه در مرحله قبل ۱۳۰۰ فقره جهیزیه پرداخت شد، اظهار کرد: در اسفند ماه سال جاری به مناسبت سالگرد تاسیس این نهاد نیز ۷۱۳ فقره جهیزیه به مددجویان کردستانی پرداخت خواهد شد.

طوسی با اشاره به اینکه اعتبار در اختیار کمیته امداد کردستان طی سال جاری دو هزار میلیارد تومان بوده است، ادامه داد: ۵۰۰ میلیارد تومان آن در زمینه پرداخت مستمری ماهیانه، بیش از ۱۳۸ میلیارد تومان آن در بخش مسکن مددجویان، ۱۰ میلیارد تومان هزینه تحصیلی و ۹۰ میلیارد تومان نیز در قالب تسهیلات کارگشایی از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت شده است.

وی یادآور شد: همچنین در سال جاری هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان مصوب شد که ۶۵۰ میلیارد تومان آن تاکنون جذب و برای ۹۸۰ نفر شغل ایجاد شده است.

کد خبر 42460

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha