کنگره «زنان تاثیرگذار» در ایلام برگزار می شود

سرویس ایلام - استاندار ایلام در نشست هماهنگی کنگره زنان تاثیرگذار گفت: همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این کنگره باید با هم‌افزایی و ایفای نقش در راستای حضور زنان تاثیرگذار ورود پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام نیا اظهار کرد: زنان نقش بی‌بدیلی هم از نظر کمی و کیفی در جامعه دارند و از طرفی در تربیت پذیری فرزندان نیز اثرگذار هستند، بخش قابل ملاحظه‌ای از زنان در ادارات مشغول به کار هستند و ایفای نفش می کنند و بخشی از مدیریت ها چه در سطح کلان و چه در سطوح دیگر به زنان واگذار شده است، لذا نقش زنان یک نقش دو منظوره است.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی برگرفته از قرآن است و به جایگاه و نقش اثرگذار و تعیین کننده زنان در جامعه اهمیت می‌دهد.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به جریانات اخیر و تبلیغات منفی جامعه استکبار علیه زنان جامعه اسلامی برای کشف حجاب افزود: برگزاری این نشست‌ها و کنگره بسیار تاثیرگذار است و باید با برنامه های متنوع همراه باشد.

بهرام نیا حجاب را جزو فرهنگ دینی و اصیل ملت ایران عنوان کرد و گفت: از گذشته تاکنون دشمن همواره به دنبال ضربه زدن به این فرهنگ اصیل دینی بوده که موفق نشدند، از همین رو یکی از راهکارهای خوب برای مقابله با فرهنگ شیطانی برگزاری همین کنگره‌ها است.

کد خبر 42367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha