صد و بیست و پنجمین گشت مشترک روسیه و ترکیه در حومه کوبانی

سرویس سوریه - پلیس نظامی روسیه و ارتش ترکیه صد و بیست و پنجمین گشت مشترک نظامی خود را در حومه غربی کوبانی برگزار کردند.

به گزارش کردپرس، امروز دوشنبه ۳۰ ژانویه پلیس نظامی روسیه یک گشت نظامی مشترک را با ارتش ترکیه در حومه غربی کوبانی برگزار کرد که صد و بیست و پنجمین گشت مشترک روسیه و ترکیه در این منطقه پس از توافق روسیه و ترکیه برای اعلام آتش‌بس در مناطق شمال و شرق سوریه است.

بر اساس خبر منتشر شده در آژانس خبری نورس‌پرس، این گشت مشترک نظامی که متشکل از هشت خودرو نظامی روسیه و ترکیه بود و دو بالگرد روسی آنها را همراهی می‌کردند، از روستای «آشما» واقع در بیست کیلومتری غرب کوبانی آغاز به گشت‌زنی کردند و از روستاهای جرقولی بالا، جبنه، بیادیه عبور کردند تا به روستای زورمغار که نزدیک به شهر جرابلس در حاشیه شرقی رودخانه فرات و آخرین روستای حومه غربی کوبانی است، رسیدند.

پس از رسیدن به روستای زورمغار به سمت شرق بازگشتند و از روستاهای بیادیه، جبنه، مشکو، بیندر، قرقوی بالا و سوسان عبور کردند تا به پایگاه نیروهای امنیت داخلی مدیریت خودگردان (آسایش) در نزدیکی ناحیه رادیوکه در غرب شهر کوبانی رسیدند.

پس از آن به محل آغاز گشت خود در روستای «آشمه» برگشتند.

لازم بە ذکر است که در تاریخ ۲۳ ژانویه امسال، طرف های ترکی و روسی گشت مشترک صد و بیست و چهارم خود را در شرق کوبانی انجام دادند.

کد خبر 42123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha