مدیرکل اقتصاد و دارایی کرمانشاه معرفی شد

سرویس کرمانشاه _ آیین تودیع و معارفه مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه برگزار و محمود رشیدی اقدم به عنوان مدیرکل اقتصاد و دارایی کرمانشاه معرفی شد.

به گزارش کردپرس؛ استاندار کرمانشاه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه پیشرفت و تعالی کرمانشاه نیازمند همراهی های جدی و پررنگ مجموعه های مختلف در داخل و خارج از استان است، عنوان کرد: متاسفانه با وجود همه تلاش های صورت گرفته، استان کرمانشاه با مشکلات و مسائل بسیار جدی در حوزه های مختلف روبرو است که حل آن ها نیازمند یک کار و تلاش پرشتاب و جدی از سوی مجموعه هایی مانند اقتصاد و دارایی و دیگر ادارات و سازمان ها و مدیران اجرایی است.

وی افزود: در سطح ملی هم از وزارت اقتصاد و دارایی و دیگر وزارتخانه ها تقاضا داریم که با نگاهی ویژه، مدیریت استان کرمانشاه را در مسیر کار و تلاش برای حل مشکلات و برداشتن موانع موجود، یاری و همراهی کمک کنند.

صحرایی اولویت قطعی و اصلی مدیریت ارشد استان را ارتقای فضای کسب و کار و رسیدگی به معیشت و رفاه مردم معرفی کرد و یادآور شد: از اولین روز حضور در استان کرمانشاه به شکل جدی تلاش شده که مقدمات لازم را برای شکل گیری یک حرکت پرشتاب و یک خیزش جدی تر در راستای ایجاد یک رونق اقتصادی، بهبود فضای کسب و کار و رفاه بیشتر مردم کرمانشاه، فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: ادارات مختلف استان هر کدام سهمی را در این مسیر کار و تلاش برای بهبود وضعیت استان بر عهده خواهند داشت و انتظار داریم مجموعه اثرگذاری مانند اداره کل اقتصادی و دارایی در راستای وظایف سازمانی و قانونی در مسیر حل مشکلات و موانع موجود و پیشرفت و تعالی استان تلاش ویژه ای انجام دهد.

مقام عالی استان با اشاره به اینکه استان کرمانشاه با وجود همه مشکلات و موانع، بر دریایی از فرصت و ظرفیت ها قرار گرفته در ادامه عنوان کرد: تاریخ و فرهنگ غنی، اقلیم چهار فصل و ذخایر عظیم مادی و معنوی و نیروی مناسب انسانی استان کرمانشاه یک ذخیره و سرمایه بزرگ برای پیشرفت و تعالی همه جانبه است.

وی افزود: همچنین برخورداری از مرز مشترک ۳۷۰ کیلومتری با یک کشور دوست و همراه، دیگر مزیت ویژه کرمانشاه است و در شرایط فعلی عراق می تواند به عنوان یک همراه و شریک اقتصادی و یک بازار خوب به رونق تولید، اقتصاد و رفاه کرمانشاه بسیار کمک کند.

استاندار کرمانشاه در پایان از زحمات و تلاش های امیرحمزه حیدریان مدیرکل پیشین اقتصاد و دارایی استان تشکر کرد و برای دکتر محمود رشیدی اقدم مدیرکل جدید این مجموعه آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 42021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha