آغاز عملیات انتقام اعضای کشته شده SDF در رقه توسط نیروهای سوریه دموکراتیک

سرویس سوریه - مرکز رسانه‌ای نیروهای سوریه دموکراتیک از آغاز عملیات انتقام شش عضو کشته‌شده SDF در رقه با حضور نیروهای SDF و آسایش روژاوا با حمایت ائتلاف بین‌المللی خبر داد.

به گزارش کردپرس، مرکز رسانه‌ای نیروهای سوریه دموکراتیک(SDF) با انتشار بیانیه‌ای از آغاز عملیات انتقام اعضای کشته شده SDF پس از دستگیری سه عضو داعش خبر داد.

در این بیانیه که در وبسایت رسمی SDF منتشر شد، این نیروها اعلام کردند که پس از دستگیری سه عضو داعش در شرق دیرالزور، عملیات انتقام اعضای کشته شده SDF و نیروهای امنیت داخلی مدیریت خودگردان(آسایش) را آغاز کرده‌اند.

نیروهای آسایش و SDF، مرحله به مرحله فعالیت‌ هسته‌های داعش را زیر نظر دارند و به همین دلیل نقشه‌های داعش یکی پس از دیگری شکست می‌خورد.

در این بیانیه آمده است: «هسته‌های داعش در تاریخ ۲۶ دسامبر قصد داشتند از وضعیت موجود و تهدیدات اخیر دولت ترکیه علیه منطقه استفاده کنند و به شهر رقه حمله کنند. در این حمله شش نیروی مردمی ما جان خود را برای دفاع از مال و جان مردم رقه از دست دادند. برای انتقام خون این افراد، نیروهای آسایش و SDF، اتاق عملیات مشترکی را به این منظور اعلام می‌کنند. ائتلاف بین‌المللی نیز با ردیابی، دستگیری و هدف قرار دادن هسته‌های داعش از این عملیات پشتیبانی خواهد کرد.»

عملیات ما از ساعت دوازده ظهر امروز آغاز و از ده‌ها نقطه و مکان مخفی در رقه و حومه آن، طبقه و حومه آن، سرین و کرامه و حومه آنها بازدید شد.

عملیات بر اساس پروژه‌ای که تعریف شد و زمانی که برای آن مشخص شده بود، به انجام رسید و در پایان بیانیه، SDF از تمام نیروهای متحد بار دیگر خواست که در مقابل تمامی خطرات جانی و مالی که به منطقه وارد می‌شود، ایستادگی کنند.

کد خبر 41889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha