رشد ۱۴ درصدی کامیون خروجی از پایانه های مرزی آذربایجان غربی

سرویس آذربایجان غربی- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از رشد نزدیک به ۱۴ درصدی کامیونهای خروجی از پایانه های مرزی استان در ۹ ماهه گذشته از سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش کردپرس، پیمان آرامون گفت: در ۹ ماهه گذشته از سال جاری بالغ بر ۳۴۳ هزار کامیون از پایانه های مرزی استان تردد داشتند که نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد رشد ۱۶.۴۱ درصدی در این شاخص بوده ایم.

او افزود: در این مدت افزون بر ۱۸۳ هزار کامیون حاوی کالاهای وارداتی و بالغ بر ۱۶۰ هزار کامیون حاوی کالاهای صادراتی و ترانزیتی از پایانه های مرزی استان تردد کردند که در مقایسه با زمان مشابه سال قبل به ترتیب شاهد رشد ۱۸.۸۵ درصدی در تردد کامیونهای وارداتی و رشد ۱۳.۹۷ درصدی در تردد کامیونهای صادراتی و ترانزیتی هستیم.

آرامون ادامه داد: در ۹ ماهه گذشته از سال جاری تردد ۱۵ هزار و ۶۳۰ دستگاه ناوگان مسافری از پایانه های مرزی استان انجام گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در این مدت بالغ بر ۲ میلیون و ۵۹۴ هزار مسافر از طریق پایانه های مرزی استان تردد کردند که این مقدار بیشتر از سه و نیم برابر تعداد مسافران جابجا شده از طریق پایانه های مرزی در مدت مشابه سال گذشته بوده است.

کد خبر 41570

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha