کشته شدن دو نیروی نظامی ترکیه در مرسین 

سرویس ترکیه - دو نیروی ژاندارمری ترکیه در تصادف رانندگی در طرسوس مرسین کشته شدند.

به گزارش کردپرس، در نتیجه تصادف یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای نظامی و پناهجویان در بزرگراه طرسوس - پوزانتی در منطقه طرسوس مرسین، 2 نیروی ژاندارمری و یک پناهجو جان خود را از دست داده و دو تن ناپدید شدند.

بنا بر خبر مزوپوتامیا، در این تصادف اتوبوس حامل نیروهای نظامی و پناهجویان با یک کامیون برخورد کرد که در نتیجه آن اتوبوس آتش گرفت. بر اثر این حادثه دو نیروی نظامی و یک پناهجو که در حال انتقال به مرکز دیپورت مهاجران مرسین بود، جان خود را از دست دادند. دو تن دیگر مفقود شده و 33 نفر مجروح شدند. دو راننده اتوبوس و کامیون که جان سالم به در برده بودند، دستگیر شدند.

خبرگزاری رسمی دولت ترکیه آناتولی نیز در گزارشی، کشته شدن دو نیروی ژاندارمری ترکیه و یک پناهجو را تایید کرده و نوشته که این سه نفر بر اثر سوختن اتوبوس جان خود را از دست داده اند. در این گزارش آمده است که در این حادثه 2 درجه دار و سه نظامی پایین رتبه نیز زخمی شده اند. همچنین از سرنوشت دو تن دیگر خبری در دست نیست. آناتولی تا این لحظه هویت این افراد را فاش نکرده است.

در اطلاعیه منتشر شده از سوی دادستانی کل کشور نیز از آغاز تحقیقات قضائی درباره این حادثه خبر داده شده است. همچنین در این اطلاعیه آمده است که تحقیقات برای تشخیص هویت جان باختگان ادامه دارد.

کد خبر 41543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha