بجز جنبش نسل نو و جنبش اسلامی کردستان همه‌ی احزاب اقلیم از حاکمیت  کمک مالی دریافت می کنند

سرویس عراق و اقلیم کردستان_ «عرفان عبدالعزیز» رهبر جنبش اسلامی کردستان اعلام کرد بجز جنبش نسل نو و جنبش اسلامی کردستان بقیه احزای دیگز از جانب نهادهای قدرت پول دریافت می کنند.

به گزارش کردپرس به نقل از «آوینه»: عرفان عبدالعزیز رهبرجنبش اسلامی کردستان عصر روز پنجشنبه در میان مشارکت در برنامه (تاوتو) شبکه NRT اعلام کرد به غیر از جنبش نسل نو و جنبش اسلامی همه احزاب دیگر بودجه مخصوص خود را که مبلغ آن مشخص نیست، از اتحادیه میهنی و حزب دمکرات کردستان عراق دریافت می کنند.
وی گفت:« تعدادی از احزاب تازه کار با نزدیک شدن به اتحادیه میهنی وپارتی بودجه ویژه خود را دریافت می کنند».
رهبر جنبش اسلامی کردستان اعلام کرد؛ اتحادیه میهنی وپارتی خود واقفند که اوضاع سیاسی مناسبی ندارند به همین دلیل فعالیت پارلمان را تمدید کردند، اگر تقلب در انتخابات صورت نگیرد تغییرات سیاسی خوبی حاصل می‌شود.
وی این را هم مشخص کرد در سال ۲۰۱۳ بودجه جنبش اسلامی قطع شد و به همین دلیل کانال تلویزیونی و خبرگزاری آنها نیز قطع شده و تنها پایگاههای آنها در دسترس هستند.
رهبر جنبش اسلامی به این هم اشاره کرد: تغییرات سیاسی مهم و لازم است حتی اگر در حد ۱۰%باشد ، به‌تعویق انداختن زمان انتخابات اقدام اشتباهی بود، به همین دلیل جوامع بین‌المللی واکنش نشان دادند.
رهبر جنبش اسلامی کردستان گفت«تاکنون نتایج انتخابات و آرا بصورت شفاهی قرائت می شد، بعد از یک ماه حزب پیروز در انتخابات مشخص می شود، قدرت کنونی چنین انتخاباتی را برای ممنوع کردن و تقلب می طلبد»

کد خبر 41376

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha