بازگشایی همه محورهای برفی روستایی در آذربایجان‌غربی

سرویس آذربایجان غربی – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی از بازگشایی کلیه محورهای روستایی مسدود شده بر اثر بارش برف در ‌استان خبر داد .

به گزارش کردپرس، پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به بارش برف از دو شب گذشته و اولویت برفروبی، نمک پاشی و اجرای عملیات راهداری در محورهای اصلی و فرعی، اقدامات برفروبی و نمک پاشی در کلیه راههای روستایی نیز انجام شد بطوریکه درحال حاضر هیچ راه روستایی مسدود براثر بارش وجود ندارد.

او با اشاره به حجم نزدیک به دو هزار کیلومتری عملیات برف روبی ادامه داد: در حال حاضر کلیه راههای ارتباطی اصلی و فرعی استان باز و تردد در آنها جریان دارد.

آرامون با اشاره به اینکه طی دو شب گذشته شاهد بارش برف در محورهای شهرستان های ارومیه، نقده، پیرانشهر، شاهین دژ، تکاب، میاندوآب، سردشت، بوکان، مهاباد، پایانه مرزی سرو و تمرچین بودیم، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت جوی محورهای ارتباطی استان آرام و تردد به صورت روان برقرار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی گفت : ۱۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری و در حدود ۱۲۰ نفر راهدار درگیر عملیات بوده و تاکنون بالغ بر ۱۶۰۰ تن ماسه و نمک در مسیرهای درگیر برف جهت ایجاد امکان تردد ایمن وسایط نقلیه مصرف شده است.

کد خبر 41140

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha