پرداخت 31 هزار میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان کردستانی

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان گفت: ۳۱ هزار و ۱۶۶ میلیارد ریال تسهیلات توسط این بانک از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه به کشاورزان پرداخت شد.

به گزارش کرد پرس، اسماعیل حیدری گفت: این میزان تسهیلات به ۲۷ هزار و ۲۵۱ نفر از متقاضیان زیربخش‌های مختلف کشاورزی و صنایع وابسته آن در ۹ ماهه سال جاری پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: مبلغ تسهیلات پرداخت شده و همچنین تعداد دریافت کنندگان تسهیلات در بانک کشاورزی استان در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته به ترتیب ۷۴ درصد و ۴۰ درصد رشد داشته است.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان با اشاره به اینکه رسالت اصلی بانک کشاورزی تامین مالی بخش کشاورزی، حمایت از تولید و سرمایه گذاری در طرح های مرتبط با غذا، امنیت غذایی و ارتقای صنعت غذایی است، افزود: فعالیت های این بانک نقش موثری در حمایت از تولید، توسعه ظرفیت های تولیدی و ایجاد اشتغال دارد.

حیدری با بیان اینکه همه بهای خرید تضمینی گندم به حساب گندمکاران استان واریز شد، ادامه داد: در این راستا ۷۲ هزار میلیارد ریال توسط شعب بانک کشاورزی استان به کشاورزان پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه بانک کشاورزی هم در راستای اشتغالزایی مددجویان زیرپوشش نهادهای حمایتی اقدام به پرداخت تسهیلات کرده است، یادآور شد: در ۹ ماهه امسال ۷۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به ۸۶۱ نفر از مددجویان کمیته امداد امام (ره) استان توسط این بانک پرداخت شد.

کد خبر 41047

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha