سردار سلیمانی الگوی تمام عیار برای مسئولان است

سرویس آذربایجان غربی- عضو هیات علمی و استاد دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد گفت: سردار سلیمانی الگوی تمام عیار برای همه مسئولان در راه فداکاری و تلاش برای خدمت به مردم است تا همچون او مورد لطف و محبت مردم قرار بگیرند.

به گزارش کردپرس از ایرنا، حجت السلام شیخ کاظم ابراهیمی روز سه‌شنبه در آیین گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مهاباد افزود: تمام آزادیخواهان و مسلمانان جهان از شهادت حاج قاسم سلیمانی و همراهانش اندوهگین شدند.

وی با اشاره به راز محبوبیت جهانی سردار سلیمانی در جبهه مقاومت و مبارزه با ظلم اظهار کرد: کسی که ایمان واقعی به پروردگار داشته باشد و آن را در عمل ثابت کند نزد خداوند محبوب بوده و انسان محبوب پروردگار نیز طبق وعده الهی در دل مردم جهان قرار خواهد گرفت.

عضو هیات علمی و استاد دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد ادامه داد: امنیت و حکومت عدل از دغدغه‌های سردار شهید سلیمانی بود که توسط حکومت‌های مستبد و زورگو در منطقه خاورمیانه مورد تهدید قرار گرفته است

حجت السلام ابراهیمی یادآور شد: نقشه آمریکا، تجزیه کشورهای خاورمیانه برای کوچک کردن و غارت منابع خدادادی آنها بود که توسط این شهید والامقام این توطئه با شکست و خواری دشمنان همراه شد.

وی با بیان اینکه چپاول و تضعیف اموال کشورهای خارومیانه از اهداف اصلی آمریکا در حضور در منطقه است، اضافه کرد: آمریکایی‌ها هزینه‌های گزافی برای از هم پاشی نظام جمهوری اسلامی در کنار قدرت گرفتن رژیم غاصب صهیونیستی در منطفه متحمل شدند در حالیکه سردار ایرانی با توکل به قدرت الهی و ایمان خود توانست در مقابل افکار پلید آنها بایستد.

این استاد دانشگاه ضمن انتقاد از نحوه زندگی برخی مسوولان کشوری گفت: حاج قاسم الگوی تمام و عیار برای همه مسوولان در راه فداکاری و تلاش برای خدمت به مردم است تا همچون او مورد لطف و محبت مردم قرار بگیرند.

سردار سپهبد حاج‌ قاسم سلیمانی در ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ شمسی درحمله هوایی آمریکا به فرودگاه بین المللی بغداد به همراه ابومهدی المهندس و تعداد دیگری از همرزمانش به شهادت رسید.

کد خبر 41027

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha