سرپرست میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان منصوب شد

منصور مهرزاد با حکم وزیر میراث فرهنگی کشور به‌ عنوان سرپرست میرا‌ث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کردستان معرفی و منصوب شد.

به گزارش کرد پرس، مدیر‌کل هماهنگی امور استان‌ های وزارت میراث‌ فرهنگی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی کردستان، گفت: استان کردستان از معبر به مقصد اصلی گردشگری در کشور تبدیل شده است.

نادر زینالی اظهار کرد: تغییر و تحول از الزامات نظام اداری است و برای اینکه بتوانیم از تجربیات همکاران استفاده و در آنان ایجاد انگیزه کنیم، باید تغییرات و جابجایی‌هایی اعمال شود.

وی از یعقوب گویلیان به‌ عنوان یکی از مدیران فعال، پرتلاش و با انگیزه در این مجموعه یاد کرد و افزود: استان کردستان در طول چند سال اخیر جهش بسیار خوبی را در سه حوزه میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی داشته است.

مدیر‌کل هماهنگی امور استان‌ های وزارت میراث‌ فرهنگی با بیان اینکه این موفقیت مرهون تلاش و پشتکار صادقانه مدیرکل و کارکنان این مجموعه بوده است، ادامه داد: از همکارانمان در استان کردستان انتظار داریم ضمن تعامل کامل با مدیریت جدید، در راستای حفاظت از میراث گران‌ بهای فرهنگی، توسعه صنعت گردشگری و ترویج صنایع‌ دستی تلاش کنند.

گفتنی است در این مراسم منصور مهرزاد به‌ عنوان سرپرست میرا‌ث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی کردستان معرفی و از یعقوب گویلیان مدیرکل پیشین قدردانی شد.

کد خبر 40624

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha