بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه پیرامون حوادث اخیر

سرویس کرمانشاه _ شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه باصدور بیانیه ای ،حوادث اخیر و اغتشاشات خیابانی را محکوم کردند.

به گزارش کردپرس متن این بیانیه به شرح زیر است؛

هرساله اواخر شهریور و اوایل مهرماه، برای ملت ایران بیش از هر چیز یادآور ۸ سال حماسه همراه با مظلومیت است. هشت سال حماسه ای که پس از قریب دو قرن، برای اولین بار اجازه نداد دشمن ملعون خارجی با هجوم به این ارض ملکوتی، بخشی از خاک ایران را تجزیه نماید و یا حاکم دست نشانده ای را بر سر کار بیاورد واین افتخار، نه تنها با یاری دیگران صورت نگرفت بلکه عملا ایران در آن هشت سال جنگی جهانی را از سر گذراند و این افتخار تا ابد برای ملت ثبت گردید.

در روزهای گذشته، شاهد اعتراض و تبدیل آن از سوی مشتی فریب خورده به اغتشاشاتی بودیم که چند روزی فضای کشور را تحت تاثیر قرار داد. هرچند برای ملتی که آن دفاع افتخارآمیز را پشت سرگذاشته است اینگونه اغتشاشات محلی از اعراب ندارد و گردی به دامان درخشان و پرتلالو امنیت آن نمی نشاند اما حاوی برخی پیام ها بود که لازم است مورد توجه قرار گیرد.

شاید مهمترین پیام نقش آفرینی و اقتدار همراه با بردباری نهادهای حافظ امنیت است که شورای ائتلاف و احزاب و جمعیت های انقلابی استان، وظیفه خود می دانند از همگی آنان علی الخصوص فراجا و همه عزیزان مشغول در استان و همچنین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با تنبیه برخی گروهک های تجزیه طلب قدری از آنچه استحقاقشان بود را پیش چشمشان آورد تشکر نمایند.

از دیگر پیام های مهم اعتراضات اخیر که از فرط اهمیت باید بدان اشاره شود ضرورت بازنگری، بازآرایی و برنامه ریزی نهادهای دخیل در امور ، فرهنگی .اموزشی و اجتماعی است که اتفاقات اخیر بیش از هرچیز نشان داد در این حوزه نهادهای مسول دچار کاستی های فراوانی بوده و هستند و ضرورت بازنگری جدی و رفع خلاها و آسیب ها امری غیر قابل چشم پوشی است.

آنچه بوضوح در این برهه مشاهده گردید آن بود که نهادهای معدود حافظ امنیت بخوبی از عهده ی مسولیت خود برآمدند و البته این سوال بیش از پیش در اذهان شکل گرفت که با وجود دستگاه های عریض و طویل در حوزه آموزش و امور فرهنگی و اجتماعی چرا باید این اتفاقات رخ دهد و آیا این وضع نشانه ی تامی بر وجود خلاء و نقصان ها و احیانا کم کاری هایی در عملکرد گذشته این دستگاه ها نیست که اکنون نمایان شده است؟

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه و دیگر احزاب و جمعیت های انقلابی استان، ضمن محکوم کردن اغتشاشها و خرابکاری های چند روز گذشته که بیش از هر چیز با آتش بیاری معرکه توسط بیگانگان همراه بود وظیفه خود می داند ضمن تشکر دوباره از نهادهای مسول در ایجاد امنیت، مطالبه ی خود را از نهادهای آموزشی و فرهنگی در خصوص تفکر و برنامه ریزی و اقدام موثر در برطرف ساختن خلا ها و اشکالات موجودامیدواراست شاهد تغییر چشم گیر عملکرد این نهادها در آینده ای نزدیک نیزباشد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه

حزب موتلفه اسلامی

جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی

جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

جبهه پایداری انقلاب اسلامی

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی

جبهه ایستادگی ایران اسلامی

جبهه پیروان خط امام و رهبری

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی

حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی

کد خبر 38823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha