سرمایه گذاری ۱۲۱ میلیارد ریالی مخابرات کردستان در شهرستان قروه

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: با هدف توسعه و ارتقا خدمات و سرویس های مخابراتی در شهرستان قروه با افتتاح ۵ عنوان پروژه به مناسبت هفته دولت، ۱۲۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است.

به گزارش کرد پرس، آزاد حکمت در مراسم افتتاح این پروژه ها که با حضور فرماندار و روسای ادارات شهرستان قروه برگزار شد، با بیان اینکه این پروژه ها در قالب طرح های توسعه ADSL ,VDSL و FTTH به میزان ۱۷۰ پورت، ایجاد مرکز جدید ارائه سرویس ADSL به میزان ۲۲۴ پورت، احداث نیوسایت و اجرای فیبر سایت، راه انداری تکنولوژی 3G و نصب و راه اندازی تجهیزات مخابراتی به بهره برداری رسیده است، گفت: تمامی پروژه های مذکور آماده استفاده شهروندان در قالب سرویس های مختلف است.
وی با اشاره به اینکه ۱۲۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعتبار، برای اجرای این طرح ها صرف شده است، اظهار کرد: این مبلغ از محل منابع داخلی شرکت مخابرات ایران تامین شده است.
مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: این طرح ها در ۲۵ نقطه شهری و روستایی با تلاش همکاران منطقه به اجرا درآمده که هم اکنون مشتریان سرویس های مخابراتی در ۳ حوزه دیتا، تلفن همراه و تلفن ثابت از مزایا و خدمات آنها استفاده می کنند.

کد خبر 37404

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha