پرداخت بخشی دیگر از وجوه مالباختگان شرکت دارا زرین لوتوس نقده

سرویس آذربایجان غربی- رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از پرداخت نزدیک به 510 میلیارد ریال از وجوه مالباختگان شرکت دارا زرین لوتوس نقده در هشت مرحله خبر داد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، ناصر عتباتی با اعلام این خبر گفت: در پی رسیدگی به پرونده کلاهبرداری شرکت دارا زرین لوتوس نقده از 1481 نفر که منجر به شناسایی و دستگیری 11 نفر از عوامل اصلی شرکت با شناسایی اموال آنها شده بود، پرونده در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: با تشکیل کارگروهی در اقدامات و تمهیدات عاجل به منظور احقاق حق مالباختگان در سریعترین زمان ممکن تاکنون در هشت مرحله مبلغ نزدیک به 510 میلیارد ریال از وجوه مالباختگان در وجه آنها پرداخت شده است که در آخرین مراحل در 9 و 18 مرداد ماه، پرداخت مبلغ بیش از 167 میلیارد ریال در حق 456 نفر از مالباختگان بود.

عتباتی ادامه داد: دستورات قضایی لازم برای عودت تمامی اموال مالباختگان در این پرونده داده شده و این پرداخت ها از اردیبهشت ماه شروع و همچنان ادامه دارد و تلاش بر این است تا در نزدیکترین زمان ممکن اموال تمامی مالباختگان به آنها مسترد و پرونده تعیین تکلیف شود.

لازم به ذکر است 11 نفر متهم، شرکتی را به نام لوتوس در شهرستان نقده به راه انداخته و از این طریق اقدام به کلاهبرداری از 1481 نفر کرده بودند که در سال گذشته شناسایی و عوامل آن دستگیر و اقدامات قضایی در رسیدگی به پرونده و استرداد اموال مال باختگان در جریان است.

کد خبر 36865

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha