آمار طلاق در پیرانشهر افزایش یافت

سرویس آذربایجان غربی- رئیس اداره ثبت احوال پیرانشهر گفت: در شش ماهه اول سال ۹۸ تعداد ۱۰۲ مورد طلاق و در سال ۹۹ نیز تعداد ۱۳۰ مورد طلاق به ثبت رسیده است که شاهد افزایش چشمگیر این آمار در شهرستان هستیم.

علی داودی، رئیس اداره ثبت احوال شهرستان پیرانشهر ضمن اعلام این موضوع و با اشاره به آمار مقایسه شش ماهه اول سال ۹۸ با سال ۹۹ به خبرنگار کردپرس گفت: بررسی های آماری نشان می دهد که در شش ماهه اول سال ۹۸ تعداد ۱۶۰۲ مورد تولد و در سال ۹۹ نیز تعداد ۱۵۶۲ مورد تولد در پیرانشهر ثبت شده که حاکی از کاهش ۱.۴۵ درصدی دارد.

وی در رابطه با آمار مرگ و میر ادامه داد: در شش ماهه اول سال ۹۸ تعداد ۲۵۹ مورد و در سال ۹۹ تعداد ۲۸۰ مورد مرگ و میر در این شهرستان به ثبت رسیده است که این افزایش آمار فوتی ها در این مدت ناشی از تأثیر شیوع ویروس کرونایی در این شهرستان است.

رئیس اداره ثبت احوال پیرانشهر در ادامه گفت: در شش ماهه اول سال ۹۸ تعداد ۵۵۳ مورد ازدواج و همچنین در سال ۹۹ تعداد ۴۶۶ مورد ازدواج به ثبت رسیده است که شاهد کاهش آمار ازدواج بوده ایم که این کاهش نیز دست خوش تغییرات ناشی از شیوع کرونا بوده است.

داودی در پایان با اشاره به افزایش آمار طلاق در شهرستان پیرانشهر یادآور شد: متأسفانه در شش ماهه اول سال ۹۸ تعداد ۱۰۲ مورد طلاق و در سال ۹۹ نیز تعداد ۱۳۰ مورد طلاق به ثبت رسیده است که شاهد افزایش چشمگیر این آمار در شهرستان هستیم.

کد خبر 341328

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha