سرانه آرد روستائیان،  کرمانشاه جوابگوی نیاز آنها نیست /پیگیر مشکل مردم هستیم، اما وعده دروغ نمی دهیم

سرویس کرمانشاه - نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم پیگیری مشکلات مردم گفت: بطور جدی پیگیر حل مشکلات مردم هستیم و از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم اما نمی توانیم به مردم وعده دروغ بدهیم.

به گزارش کردپرس؛ محمد رشیدی در حاشیه بازدید از روستاهای بخش کوزران در جمع خبرنگاران، از بخش کوزران به عنوان یکی از بخش های مهم کرمانشاه یاد کرد و افزود: متاسفانه مشکل اصلی این بخش راه آن است و در چند نقطه از این بخش مسیر تردد مردم واقعا شرایط نامناسبی دارد.

وی افزود: روستاهای "خورنه" و "چگینی" با مشکل جدی راه مواجه هستند و قرار شد برای رفع این مشکل از محل اعتبارات استانی و ملی بودجه گرفته شود.

رشیدی تصریح کرد: مسیر روستای چگینی همراه با ۱۲ روستای دیگر حدود ۱۰ کیلومتر است که بهسازی و آسفالت آن هزینه بالایی نیاز دارد و باید تلاش کنیم با جذب اعتبارات فاز به فاز جلو برویم.

نماینده مردم کرمانشاه به راه صعب العبور روستای "خوره زرده" در این بخش هم اشاره کرد و افزود: سه راه دسترسی به این روستا وجود دارد که قرار شد با بررسی صورت گرفته درنهایت نزدیکترین راه و کم هزینه ترین آن انتخاب شده و کار تسطیح آن شود که تردد مردم به آسانی صورت گیرد.

رشیدی به بازدید از روستای شورابه هم اشاره کرد و افزود: این روستا به همراه ۱۹ روستای متاسفانه از نعمت گاز محرومند و قطعا به عنوان نماینده مردم کرمانشاه پیگیر خواهم بود تا بودجه ای از وزارت مربوطه برای گازرسانی به این ۲۰ روستا دریافت کنیم.

رشیدی خاطرنشان کرد: تا زمان گازرسانی این روستاها با شرکت پالایش هم هماهنگ میشود تا مشکل کمبود کپسول گاز این روستا مرتفع شود.

وی افزود: در خصوص راه این روستا هم پیگیر بودجه خواهیم تا بتوانیم مسیر دسترسی روستا را آسفالت کنیم.

رشیدی تاکید کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و ما نباید به آنها دروغ بگوئیم و وعده الکی بدهیم، اما از طرفی هم نباید کار آنها پشت گوش بیندازیم و باید پیگیر رفع مشکلات باشیم.

نماینده مردم کرمانشاه خاطرنشان کرد: فرماندار و بخشدار و سایر مسئولان خدمات خوبی در این بخش انجام داده اند اما کافی نیست و باید اقدامات بیشتری صورت گیرد و قطعا با تمام پیگیر رفع مشکلات این بخش خواهیم بود.

نماینده مردم کرمانشاه در ادامه با انتقاد از سرانه پایین آرد مردم روستا، گفت: سرانه آرد هر نفر هشت کیلوگرم است که جوابگوی نیاز روستائیان نیست.

وی افزود: مردمان روستا مهمان نوازند و اهل ضیافت هستند و این میزان سرانه برای آنها کفایت نمی کند و باید حداقل به ۱۰ کیلوگرم افزایش یابد.

کد خبر 341322

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha