شهرداری کرمانشاه مانع از تجمع در آرامستان ها و پارک ها شود

سرویس کرمانشاه _ مدیرکل انتظامی و انتظامی استانداری کرمانشاه گفت: آرامستان کرمانشاه یکی از مراکز انتشار بیماری کرونا است شهرداری باید مدیریت و نظارت جدی تر بر آرامستان ها شود و از تجمعات جلوگیری کند.

به گزارش کردپرس؛ نصرت اله مرادی در نشست کمیته امنیتی- انتظامی ستاد مدیریت کرونای استان کرمانشاه با اشاره به وضعیت شهرستان ها در مدیریت کرونا گفت: مدیریت بیماری کرونا در شهرستانها روندی خوبی دارد و دغدغه استان بیشتر به شهر کرمانشاه و وضعیت آرمستان ها و پارکها باز می گردد.

وی با بیان اینکه کار شهرداری در تشکیل ستاد اقدام برای مدیریت بیماری کرونا بسیار ارزنده بوده تاکید کرد: با امکانات و ظرفیتی که در شهرداری وجود دارد انتظار می رود که وضعیت آرامستان شهر و پارک ها مدیریت شده و با ابزارهای موجود خود مانع از تجمعات شود.

نصرت الله مرادی همچنین گفت: در حوزه حمل و نقل عمومی اقداماتی در شهر کرمانشاه شده اما اولویت ما ارامستانها بوده است. هنر ما اقناع مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی است و با ظرفیت های شهرداری این کار شدنی است.

مدیر کل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری کرمانشاه با اشاره به توافق صورت گرفته برای بهره گیری از توان نیروهای مسلح در اختصاص تخت به بیماران کرونایی گفت: بر اساس این توافق حداقل 120 تخت از سوی نیروی های مسلح به ظرفیت درمانی استان افزوده می شود که انتظار می رود در تحقق آن همراهی بیشتری انجام بگیرد.

رییس هیات نظارت بر عملکرد و ارزیابی ستاد مدیریت کرونا استان کرمانشاه با تاکید بر نظارت جدی تر بر اصناف برای رعایت پروتکل ها افزود:همچنین لازم است که در حمایت از اصناف اقدامات جدی تری صورت بگیرد چرا که اگر پشتیبانی لازم از اصناف نشود؛ نمیتوان امید زیادی به اجرای پروتکلها داشت.

کد خبر 341308

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha