مریم مهدی عراقی به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور استان کردستان منصوب شد

با صدور حکمی از سوی دکتر ابراهیم تقی زاده سرپرست دانشگاه پیام نورکشور و با حضور دکتر بیات مشاور ریاست و مدیرکل حراست دانشگاه؛ دکتر مریم مهدی عراقی به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور استان کردستان منصوب شد.

مهدی عراقی عضو هیات علمی گروه مشاوره و پیش از این معاون آموزشی این استان بوده است.

پیش از این دکتر یعقوب احمدی سال مدیریت دانشگاه پیام نور استان کردستان را بر عهده داشت.

*حرکت دانشگاه پیام نور به سوی دانشگاه کارآفرین و مسئولیت مدار/ تقویت دیپلماسی علمی

مشاور ریاست و مدیرکل حراست دانشگاه در سخنانی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور دانشگاهی ترکیبی و پیشرو در عرصه آموزش های الکترونیکی و حضوری است خاطرنشان ساخت: این دانشگاه به سمت دانشگاه های نسل سوم و چهارم یعنی کارآفرین، مهارت گستر و مسئولیت مدار پیش می رود که در این راستا توجه به ایجاد مراکز تحقیقاتی، رشد و تشکیل بانک های ایده و کارآفرینی ضروری می باشد.

دکتر بیات با اشاره به رشد تولید منابع علمی همچون مقالات علمی و بین المللی و کتاب های آموزشی در دانشگاه پیام نور، گفت: گسترش دیپلماسی و ارتباطات علمی و دانشگاهی راهبرد دیگری است که با جدید توسط مجموعه مدیریتی دانشگاه پیگیری خواهد شد.

وی به اهمیت و ضرورت تلاش در عرصه علمی برای اعتلا و پیشرفت کشور تاکید کرد و گفت: در این راستا منویات مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب باید نقشه راه همه ما باشد.

دکتر بیات ضمن تجلیل از تلاش ها و زحمات منسجم مجموعه مدیریتی، اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور استان کردستان برای تحقق اهداف این نهاد علمی و فرهنگی، اظهار امیدواری کرد مدیریت جدید با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل ها در جهت اعتلای دانشگاه اهتمام جدی نماید.

کد خبر 33719

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha