انهدام 5 باند قاچاق سلاح و مهمات در ایلام

سرویس ایلام - فرمانده انتظامی استان از انهدام 5 باند قاچاق سلاح و مهمات خبر داد و گفت: از ابتدای سال تا کنون 5 باند قاچاق سلاح و مهمات در سطح استان منهدم و 362 سلاح جنگی و شکاری کشف شده است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سردار دلاور القاصی مهر با اعلام این خبر اظهار داشت: تمامی تلاش ها در راستای مقابله با قاچاق سلاح و مهمات باید هدفمند، موثر و همراه با اقتدار باشد تا تمامی کسانی که سلاح و مهمات غیرمجاز دارند، احساس ناامنی کنند چرا که امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد و یا افرادی که قصد خدشه دار کردن آن را داشته باشند با اقتدار برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: در اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان سلاح و مهمات ،از ابتدای سال تا کنون مأموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی صورت گرفته از فعاليت باندهای خريد و فروش سلاح های جنگی و شکاری موفق شدند 5 باند قاچاق اسلحه و مهمات را منهدم کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام همچنین به طرح ویژه و سراسری مقابله با قاچاق سلاح و مهمات 5 روزه اخیر اشاره و خاطرنشان کرد: در این طرح که از هفتم تا 11 خردادماه در سطح استان اجرا شد، مأموران انتظامی موفق شدند،8 سلاح جنگی، 42 سلاح شکاری و در مجموع 50 سلاح را کشف و 48 نفر را نیز در این زمینه دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال تا کنون، نسبت به سال گذشته در کشف سلاح جنگی 153 درصد ، در کشف سلاح شکاری، 54 درصد و در مجموع 81 درصد افزایش کشفیات داشته ایم و 262 نفر نیز دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شده اند.

سردار القاصی مهر با اشاره به اينکه يکی از ابزارهای مخل نظم و امنيت اجتماعی، قاچاق سلاح و مهمات است، یادآور شد: امنيت و آرامش مردم خط قرمز پليس بوده و نيروی انتظامی با کسانی که از اين خط قرمز عبور کنند برابر با قانون و در راستای مطالبه به حق مردم قاطعانه برخورد خواهد کرد.

کد خبر 33685

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha