گندزدایی از فضای سبز شهری و وسائل بازی پارک‌های کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ رئیس سازمان فضای سبز کرمانشاه اظهار کرد: این طرح گندزدایی از فضای سبز شهری و وسائل بازی پارک‌ها با تاکید شهردار کرمانشاه و در جهت برنامه‌های شهرداری برای مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان در ۸۶۰ هکتار از فضای سبز شهری انجام می‌شود.

به گزارش کردپرس، فرامرز رحمتی زاده در حاشیه طرح ضدعفونی و گندزدایی پارک‌های سطح شهر کرمانشاه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا گندزدایی پارک‌ها توسط مناطق شهرداری و سازمان پارک‌ها صورت می‌گرفت، افزود: در این طرح و در قالب یک برنامه مدون و منظم تمام وسایل موجود از قبیل وسایل بازی کودکان، وسایل ورزشی در سطح پارک‌ها، اِلمان و مبلمان شهری گندزدایی و ضدعفونی می‌شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه ادامه داد: از آب "ژاول" برای گندزدایی سطوح استفاده می‌شود.

رحمتی زاده تصریح کرد: همزمان با گندزدایی فضای سبز شهری، شستشو و جرم زدایی وسایل بازی و ورزشی ۲۳۶ پارک شهر کرمانشاه نیز صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به بحث تعطیلی و ممنوعیت ورود افراد به پارک‌ها و فضای سبز شهری، گفت: اکثر پارک‌های کرمانشاه محصور نیست و عملاً کنترل و اعمال ممنوعیت ورود به آنها غیر ممکن است، بنابراین از شهروندان می‌خواهیم که کمتر در پارک‌ها و محل‌های پرخطر حضور پیدا کنند.

کد خبر 330252

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha